in

DataFest Tbilisi 2024 — რეგიონში ყველაზე დიდი მონაცემთა ფესტივალი დაიწყო

DataFest Tbilisi  აღმოსავლეთ ევროპისა და ცენტრალური აზიის ყველაზე დიდი მონაცემთა ფესტივალი წელს უკვე მერვედ ტარდება.  ფესტივალი სამ დღიანია, დღეს, 19 სექტემბერს დაიწყო და 21 სექტემბერს დასრულდება.

ფესტივალი ყოველწლიურად აერთიანებს ადამიანებს, რომელთა საქმიანობა მონაცემებთანაა დაკავშირებული — დიზაინერებს, დეველოპერებს, მარკეტერებს, მონაცემთა ანალიტიკოსებს, ხელოვნური ინტელექტის ინჟინრებს, სტარტაპერებს, ჟურნალისტებს, სამოქალაქო აქტივისტებსა და სახელმწიფო მართვის სპეციალისტებს. 2017 წლიდან დღემდე ფესტივალმა 80-მდე ქვეყნიდან 5000-მდე მონაწილეს, 200-ზე მეტ ვორკშოფსა და სპიკერს უმასპინძლა, მათ შორის ისეთი კომპანიებიდან, როგორებიცაა Google, Meta, Amazon, Mercedes-Benz, Siemens, Canva, Wix და სხვა.

DataFest Tbilisi 2024 წელს კიდევ უფრო მასშტაბურია. ფესტივალს ესწრება 1200 -ზე მეტი სტუმარი. სამი დღის განმავლობაში ფესტივალის სცენებს დაიკავებენ  სფეროს წამყვანი სპიკერები ისეთი კომპანიებიდან, როგორებიცაა  Volvo, Microsoft, Apple, IBM, The Guardian და სხვა.

DataFest Tbilisi-ის დინამიკური პლატფორმა მასპინძლობს  ინსპირაციულ გამოსვლებს, სიღრმისეულ ვორკშოპებს, სტარტაპების ექსპოს, გამოფენებს, ინსტალაციებსა და ნეთვორქინგ სესიებს. გასული წლების მსგავსად, წელსაც ფესტივალის სცენა მნიშვნელოვანი პლატფორმაა გლობალურ და ლოკალურ პრობლემებზე სასაუბროდ.

წელს DataFest Tbilisi 2024 სხვადასხვა თემატურ მიმართულებას ფარავს:

· მონაცემთა მეცნიერება და ხელოვნური ინტელექტი
· მონაცემები, მარკეტინგი და რეკლამა
· მონაცემთა დიზაინი
· მონაცემები და არჩევნები
· მონაცემთა ჟურნალისტიკა
· მონაცემები და ადამიანის უფლებები
· მონაცემები, კლიმატის ცვლილებები და მდგრადი განვითარება
· მონაცემებსა და ხელოვნურ ინტელექტზე დაფუძნებული სტარტაპები

DataFest Tbilisi 2024-ის ორგანიზატორია ForSet და საქართველოს ხელოვნური ინტელექტის ასოციაცია.

ფესტივალის მთავარი პარტნიორები არიან საქართველოს ბანკი, აშშ-ის საერთაშორისო განვითარების სააგენტოს (USAID) ინფორმაციის სანდოობის ხელშეწყობის პროგრამა.

ხოლო პარტნიორები არიან: USAID ეკონომიკური მმართველობის პროგრამა, USAID მედია პროგრამა, USAID  საჯარო მმართველობის პროგრამა, გაეროს ქალთა ორგანიზაცია, შვეიცარიის თანამშრომლობისა და განვითრების სააგენტო, Alliance of Democracies,​​  New Democracy Fund, გაეროს განვითარების პროგრამა (UNDP), UNDP-სა და შვედეთის გენდერული თანასწორობისთვის გაეროს ერთობლივი პროგრამა, მედიის განვითარების ფონდი, სამხრეთ კორეის სახელმწიფო, პრაღის სამოქალაქო საზოგადოების ცენტრი, იაპონიის საერთაშორისო თანამშრომლობის სააგენტო (JICA), გრანთ თორნთონ საქართველო, ibccs.tax.

სპონსორები:  EPAM, Quantori, Lineate, AI Lab, Pro-Service, Reach Hub, R Consortium.

ღონისძიების მედიაპარტნიორები არიან: Marketer.ge, Next.on.ge, At.ge, Business Media Georgia, პუბლიკა, dev.ge, Entrepreneur, ტელეკომპანია ფორმულა, კაქტუსი მედია, BPN.

[პარტნიორის კონტენტი]

„ამ ტიპის ღონისძიებები გამოცდილებისა და ცოდნის გაზიარების ერთ-ერთი საუკეთესო გზაა“ – აგრონომიის ფაკულტეტის სტუდენტი „ბაიარენაზე“

YouTube მნიშვნელოვან ცვლილებებს გეგმავს — აი, რა გავიგეთ Made on YouTube-ის ღონისძიებიდან