in

ჩვენ ვხდებით ის, რაზეც ყველაზე ხშირად ვფიქრობთ

„ჩვენ ვხდებით ის, რაზეც ყველაზე ხშირად ვფიქრობთ“, – ეს სიტყვები დათო ქარცივაძეს ეკუთვნის. დათო საინტერესო მოაზროვნეა. ამჟამად, იმედი L-ის ბიზნესის განვითარებისა და მარკეტინგის მიმართულებებს ხელმძღვანელობს.

ვსაუბრობთ მენეჯმენტსა და მენეჯერებზე, „წარმატებულ“ ხალხზე, რომლებმაც ბედნიერება დაკარგეს, სწავლასა და ფიქრზე, რომელიც საჭიროა და რომელიც სჭირდება ადამიანს, თავი კარგად რომ იგრძნოს და იყოს კარგი მენეჯერი, საკუთარი თავისა და სხვებისთვის.

გვისმინეთ აქ: Soundcloud, Spotify, Apple & Google Podcasts

მარკეტერის პოდკასტს წარმოგიდგენთ საქართველოს ბანკი ბიზნესი.

MEOW — ნინი ნებიერიძისა და ნატაშკა გოცირიძის ახალი ბრენდი — ჭაჭა ვარდისფერი შეფუთვით

კამპანია, რომელიც პირადი ტრაგედიის გაზიარებას გვასწავლის — The Ripple Effect