in

გენიალური რეკლამა. “დაუბრუნდით წიგნის კითხვას”

ნორვეგიულმა სააგენტო Anti-მ, წიგნის მაღაზია “Norlis bookstore”-ს რეკლამის ახალი, კრეატიული ხერხი შესთავაზა, რომელმაც ათასობით გაზიარება და დიდი ყურადღება დაიმსახურა.

წიგნების ყდებისგან, რომლებზეც სათაურები წერია სიტყვები შეადგინეს. უფრო სწორად, მინი მოწოდებები და რჩევები რომელებიც ერთ აზრს ემსახურებიან – დაუბრუნონ წიგნს მკითხველი.

მაგალითად:  “ფეისბუქ დამოკიდებულო !”, ან “ინსტაგრამი ნაგავია”….

გამორთეთ კომპიუტერი, გადადეთ პლანშეტი ან სმარტფონი და დაუბრუნდით იმას, რის გარეშეც ადამიანი ვერ განვითარდებოდა – დაუბრუნდით წიგნებს.

 

4

 

3

2

1

ინტერაქტიული რეკლამა, რომელიც მეტროს მოსვლასთან ერთად აქტიურდება

„ადამიანისთვის ყველაზე დიდი კაპიტალი დროა”, “ბათუმი-მოტო” სხვადასხვა სერვისებით