ცნობილმა ჟურნალმა Billboard-მა, სარეკლამო სააგენტო AlmapBBDO-ის დახმარებით ახლი სარეკლამო კამპანია წამოიწყო სახელად “On Hold Jam Session”.
მკითხველებს დაურიგდათ ჟურნალის ექსპერიმენტული ნომერი, მას ტელეფონის ყურმილის სადენი მოყვებოდა, რომელსაც ერთ მხარეზე ტელეფონის, ხოლო მეორე მხარეს გიტარის ჯეკი იყო დამაგრებული. ჟურნალის გარეკანზე კი პატარა ცხრილი დაამაგრეს, სადაც ეწერა შესაბამის ციფრებზე დაჭერით, როგორ მივიღებდით ცნობილი სიმღერების მელოდიას.
სარეკლამო სააგენტო: AlmapBBDO, Sao Paulo, Brazil