in ,

ბრიტანულ არხს მოშივდა! – Snickers-ის მეკობრული კამპანია

ბრიტანული ტელეკომპანია Dave ყოველთვის გამოირჩეოდა თავისი გასართობი ხასიათით. თუმცა, 23 ოქტომბერს მაყურებლების გასაკვირად მაუწყებლობა შეწყდა და მოულოდნელად ეთერში მისთვის სრულიად არასახასიათო, სერიოზული ფორმატის ჩართვები დაიწყო. როგორც გაირკვა ეს ყველაფერი Snickers-ის “მავნე” ჩანაფიქრი იყო, რომელიც ბრენდის ჩვეულ სლოგანს You’re not you when you’re hungry კიდევ ერთი თვალსაჩინო და ორიგინალური დემონსტრირებისთვის განხორციელდა. კამპანიასა და სარეკლამო ვიდეორგოლზე, ბრენდთან ერთად, სააგენტო BBDO-მ იმუშავა.

 

https://www.youtube.com/watch?v=WikmcpBEX1c

ვინ გჭირდებათ სოციალური მედიის პლათფორმისთვის – სააგენტო, ერთი მენეჯერი, კონსულტანტი თუ ფრილანსერი?! 

ერთგული მომხმარებელი, როგორც გაყიდვების საუკეთესო სპეციალისტი! – Honda-ს უჩვეულო ექსპერიმენტი