in ,

დავით ბირმანი – Bank Of Georgia (Spotlight 2014)

დღესდღეობით მხოლოდ ლოგოს განთავსება არ არის საკმარისი, კომუნიკაცია უნდა გრძელდებოდეს და კომპანიებმა უნდა იზრუნონ მომხმარებლების ჩართულობაზე. ნახეთ რაში გვჭირდება და როგორ კეთდება ეს ყველაფერი. დავით ბირმანი – საქართველოს ბანკის ელექტრონული მარკეტინგის სამსახურის უფროსი.

სპოტლაითი ქართულ მარკეტინგული ღონისძიებაა და ის 2013 წელს პირველად ჩატარდა საქართველოში. ორგანიზატორი Marketer.ge

ნახე ყველა ვიდეო: http://www.marketer.ge/spotlight/

ირინა დუმბაძე – ACT (Spotlight 2014)

რა არის ბიზნესის სოციალური პასუხისმგებლობა