ჩვენ უკვე შემოგთავაზეთ დევიდ ოგილვის ცნობლი გამონათქვამები. ვაგრძელებთ ოგილვის თემას და გთავაზობთ გამონათქვამების მეორე ნაწილს.
პირველი ნაწილის სანახავად გადადით ბმულზე – დევიდ ოგილვი – ცნობილი გამონათქვამები
- “თანამედროვე ბიზნეს სამყაროში, მხოლოდ კრეატიულობა არაფერს ნიშნავს თუ შენს მიერ შექმნილი პროდუქტი არ იყიდება.”
- “რეკლამის მიზანი მომხმარებლის გართობა არაა, რეკლამის მიზანი მომხმარებლისთვის პროდუქტის მიყიდვაა.”
- “ჩემთვის რეკლამა ხელოვნება არაა და არც გართობის ხერხი, მთავარია საინტერესო იყოს და მაყურებელი ნახვის შემდეგ მაღაზიაში გაიქცეს.”
-
“ყველაზე მნიშვნელოვანი სიტყვა სარეკლამო ლექსიკონში – ტესტია. ჩაატარეთ რეკლამის ტესტირება და პროდუქტის წარმატება უფრო რეალური გახდება.”
- “ერთ დღეს თუ აღმოაჩენთ რომ კარდინალსაც და მებაღესაც ერთნაირი ენით ელაპარაკებით, ყველაფერი დამთავრებულია. სხვადასხვა სოციალურ ჯგუფს სხვადასხვა მიდგომა ესაჭიროება.”
- “ძლიერი სამარკო ნიშანი მხოლოდ ძლიერ და ხარისხიან პროდუქტს არ ნიშნავს. დაარქვით რაც გინდათ, თუნდაც აურა, თუნდაც მაგნიტი მაგრამ თქვენს პროდუქტს უნდა ჰქონდეს რაღაც რაც მომხმარებელს მიიზიდავს.”
- “რამდენჯერ გვინახავს რეკლამის უკან ამოფარებული საეჭვო პროდუქტი. რეკლამა პროდუქტს ხარისხიანს ვერ გახდის!”
- “არსებობს მოსაზრება, რომ ფასი მკაცრი გათვლებისგან ჯამდება. არ დაიჯეროთ ფასი მაღლიდან მოდის.”
- “რატომ ირჩევს ერთი Jack Daniel’s, მეორე Old Grand-Dad-ს, ხოლო მესამე Taylor-ს. დაგემოვნებული სამივე შეიძლება გქონდეს და აქედან რომელიც მოგეწონება ის აარჩიო. არა! ვისკის იმიჯის მიხედვით ირჩევენ და არა გემოს მიხედვით.”
- “წარმატებული რეკლამა – ზუსტად გადმოცემული სარეკლამო მიმართვაა და სწორად არჩეული მედია საშუალება.”
- “საშუალოდ სათაურს 5ჯერ უფრო ხშირად კითხულობენ ვიდრე ტექსტს. მომხმარებლის პირველი ყურადღება სათაურისკენაა მიმართული. თუ ვერ შეარჩევთ სწორ სათაურს ჩათვალეთ თანხის 80% დაკარგულია.”
- “როგორ გავიგოთ კარგი იდეა შეგხვდათ თუ არა?! დაუსვით საკუთარ თავს შეკითხვები – გაოცდით პირველად რომ ნახეთ? მოგინდათ თქვენი იდეა ყოფილიყო? შეძლებს ეს იდეა 30 წელი პროდუქტი გაყიდოს?”
-
“არასდროს გამოიყენოთ შავი ფონი.”