in

“Martini”-ს შთამბეჭდავი და ყველაზე სასურველი საიმიჯო კამპანია რომიდან

BOG
BOG

უტყუარი ფაქტია, რომ წლების მანძილზე, ალკოჰოლური სასმელის რეკლამებს თითქმის ერთნაირი “ხასიათი” ჰქონდათ. ბრენდები თავისი ღირებულებების და ემოციის გაზიარებას ცდილობენ.

მარტინი წარმოგიდგენთ სარეკლამო კამპანიას. კამპანიის კრეატიული კონცეფცია ერთ სიტყვაზე “Desire”-ზე ააწყვეს. სიტყვაზე, რომლითაც ყველაფერი იწყება და რომელიც ნებისმიერი ადამიანის მამოძრავებელი ძალაა.

ძლიერ “სურვილთან” ერთად მარტინის ახალი საიმიჯო კამპანია იტალიური დახვეწილობით გამოირჩევა. სარეკლამო ვიდეო “Streets of Rome” ბრიტანულმა პროდაქშენ სტუდიამ  “RSA Films” (რიდლი და ტონ სკოტი)  გადაიღო.

http://youtu.be/EOP-cas_7l8

ორბი ფიტნესის განსხვავებული რეკლამა !

საოპერო ფლეშმობი ქარვასლაში