Geico, აშშ-ს ერთ-ერთი უმსხვილესი სადაზღვევო კომპანია რეკლამებისთვის ყოველთვის უწყინარ და მხიარულ პერსონაჟებს ირჩევს.
მათი ბოლო რეკლამის მთავარი გმირი ოფისში მოსიარულე აქლემია, რომელიც ცდილობს გაარკვიოს რა დღეა.
სიუჟეტის მიხედვით ოთხშაბათია, რომელიც ასევე “კუზიან დღედ” არის ცნობილი. გახარებული აქლემი კიდევ ერთი დამატება გახდა Geico-ს სარეკლამო კამპანიის, რომელიც როგორც “Happier Than…” არის ცნობილი.
Geico-ს უცვლელი სლოგანი – 15წუთში 15% მეტის დაზღვევა შეგიძლიათ…
http://youtu.be/kWBhP0EQ1lA