in

DHL-მა საკუთარი რეკლამა კონკურენტებს ხელის გულზე ატარებინა

ხშირად ბრენდები ისეთ გზას პოულობენ, რომლის საშუალებით ათასობით და ასიათასობით თანხას ზოგავენ.  DHL-მა სწორედ ასეთი მარტივი გზა მოძებნა, ბიუჯეტი დაზოგა და კონკურენტებსაც დასცინა.

BOG

“Trojan Mailing” ანუ DHL-ის ახალი პარტიზანული სარეკლამო კამპანია. კამპანია მხოლოდ ორი მარტივი კომპონენტისგან შედგება: ყუთებზე წარწერა “DHL უფრო სწრაფი” (DHL is faster) და კონკურენტი კომპანიების კურიერები.

DHl-მა ეშმაკურ ხერხს მიმართა, კონკურენტი კომპანიები, UPS და TNT ამ ყუთის მისატანად დაიქირავა. კომპანიებსაც მეტი გზა არ ჰქონდათ, შეკვეთა  მისამართზე უნდა მიეტანათ.

შეაფასეთ…

Walmart-ი მშრომელების მხარდასაჭერად

როგორი იქნება ლარის სიმბოლო?!