in

პატარა ბიჭი, რომელმაც დედის დრო “დაზოგა” – შთამბეჭდავი და ემოციური რეკლამა

რეკლამაში ნათელი და ემოციური ისტორიების გამოჩენა ტაილანდელი კრეატორების ინიციატივაა, რომელიც უკვე ორი წელია სულ უფრო დიდი პოპულარობით სარგებლობს.

სარეკლამო რგოლი, რომელიც სადაზღვეო კომპანია “Dialdirect”-მა გადაიღო უემოციოდ არ დაგტოვებთ, შესაძლოა აგატიროთ კიდეც, როდესაც უყურებთ პატარა ბიჭი როგორ უფრთხილდება დედის დროს და როგორი პასუხისმგებლობით ეკიდება საქმეს.

ვიდეო სარეკლამო სააგენტო “Joe Public Johannesburg”-ს ეკუთვნის. მათი ყურადღების ცენტრში მარტოხელა დედები მოექცნენ, რომლებიც გამუდმებით მუშაობენ და დრო არაფერზე არ ყოფნით. სამაგიეროთ მათ ჰყავთ შვილები, რომლებიც დედებს ყველაფერში ეხმარებიან.

უნდა განაბაჟო :) – ფინანსთა სამინისტროს სახალისო მუსიკალური რგოლი

თითქმის იტალიური ბრენდი – Anno Domini