in

კოლაბორაცია “მეშაურმე” მუსტაფასთან! – DIESEL-ის უჩვეულო კამპანია

ბრენდები ეძებენ ბრენდებს, ეფექტურ კოლაბორაციას, უფრო მძლავრ პარტნიორს, რაღაც ახლის შესაქმნელად. თუმცა, DIESEL-მა თანამშრომლობა “მექაბაბე” მუსტაფასთან დაიწყო, რომელიც, როგორც ამბობენ, თავისი ნაწარმის სურნელით იზიდავს ბერლინელ მომხმარებლებს. ასეთი კამპანიების გარშემო, ხშირად, ორაზროვანი მოსაზრებები ჩნდება, ზოგი თვლის, რომ ეს ნაბიჯი სარისკოა ბრენდისთვის, მისი ექსპერიმენტული და არასტერეოტიპული მიდგომის გამო, სხვები კი ამ ურთიერთგამომრიცხავ შეხედულებებს მარკეტინგული სტრატეგიის ნაწილად მიიჩნევენ. ნახეთ და თავად შეაფასეთ, გაამართლა თუ არა მუსტაფასთან თანამშრომლობამ.

 

Panasonic-ი 100 წლის იუბილეს Cirque du Soleil-თან ერთობლივი პროექტით აღნიშნავს

Wendy’s-ის შექმნის ისტორია – როგორ გახდა 8 წლის ბიჭის ოცნება მსოფლიოს გიგანტური ბრენდი