in ,

Coca-Cola-მ ახალი წელი Diet Coke-ის რებრენდინგით დაიწყო

დიეტურ სასმელს, რომელიც უკვე 35 წელია რაც ბაზარზე არსებობს, ახალი შეფუთვა აქვს და ამასთან 4 განსხვავებული არომატიც დაემატა. Coca-Cola-მ 2018 წელი თავისი Diet Coke-ის რებრენდინგით დაიწყო. ახალი დიზაინის მქონე თუნუქის ქილები საკმაოდ შეცვლილია, თუმცა ბრენდისთვის დამახასიათებელი წითელი ფერი და წარწერა ისევ მთავარი პრიორიტეტია. განახლებული დიეტური სასმელი, უფრო მრავალფეროვანი ასორტიმენტით, გაყიდვაში სულ მალე ჩაეშვება.

 

ცხადდება კონკურსი ფრანკფურტის წიგნის ბაზრობის პავილიონის იდეასა და კონცეფციაზე!

უჩვეულოდ დიდი დაბრკოლება ქუჩაში – Range Rover-ის საინტერესო ექსპერიმენტი