11
Sep
2019

Diet Cola-ს ახალი შეფუთვა მომხმარებლებმა გააკრიტიკეს

11 Sep 2019

„დიეტური „კოკა-კოლა“ ჩვეულებრივი კოლა კი არა, უფრო „კარგი ტიპი“ არის“ – რთული სათქმელია, რეალურად, როგორ აღიქვამენ, მაგრამ კომპანიის ხელმძღვანელობას სურს, სწორედ ასეთი პოზიციონირებით ხედავდნენ პროდუქტს მომხმარებლები. ერთ-ერთ მაგალითია ბრიტანეთში, ბრენდის უჩვეულო კამპანიაა, დიეტური „კოლას“ ალუმინის შეფუთვაზე, ლოგოსა და დასახელების ნაცვლად, დამაბნეველი სლოგანები რომ „წააწერეს“.

„კოკა-კოლას“ სამიზნე სეგმენტი, ამ შემთხვევაში, ძირითადად, Generation Z (7-დან 22 წლამდე) ადამიანები არიან. სწორედ მათთვის შეიქმნა დიეტური „კოლას“ ახალი შეფუთვა და გაჩნდა სლოგანები: “can’t even”,”get it”, “I’m in”, “I’m out”, “It’s lit”, “ok but no”, “okay next”, და “yaaasss”. კამპანიის ნაწილია გარე რეკლამაც – ბანერები და ტრანსპორტზე განთავსებული პოსტერები.

Coca-Cola-ს ახალი ინიციატივა, მომხმარებელთა ნაწილისთვის, გაუგებარი და ბუნდოვანი აღმოჩნდა. ბრენდი, ამ ლიმიტირებული სერიის გამოშვებისთვის, სოციალურ ქსელში გააკრიტიკეს.

 

განხილვა