საქართველოში მოღვაწე გლობალური კომპანია DiFlex ქართულ ბაზარს ახალ ტექნოლოგიურ პროდუქტს, Robocall-ს სთავაზობს, რომელიც ახალი სიტყვაა მომხმარებელთან საკომუნიკაციო მარკეტინგული კამპანიების ჩასატარებლად. როგორც კომპანიის დამფუძნებლები, ნინო ხარშილაძე და გიორგი კიკაბიძე განმარტავენ, ვებ-აპლიკაცია სამიზნე სეგმენტთან წვდომას 2-ჯერ სწრაფად, იაფად და მარტივად უზრუნველყოფს.
უფრო კონკრეტულად, Robocall მარკეტინგული SMS კამპანიების ალტერნატივაა და ყველა ტიპის ბიზნესისთვის ხელმისაწვდომია — მისი გამოყენება შესაძლებელია, როგორც მომხმარებლებისთვის შეტყობინებების, საგანგებო გაფრთხილებების, შეხვედრების შეხსენებების, მარკეტინგული კამპანიებისა გასაგზავნად და გამოკითხვების საწარმოებლად. თანაც, სეგმენტში მოიაზრება საქართველოში რეგისტრირებული ნებისმიერი პირი, რაც ფართო მასშტაბებს უზრუნველყოფს.
საგულისხმოა, რომ Robocall-ის მომხმარებელი წამებში აკონტროლებს მოსმენის ხანგრძლივობას და გაშვებული ზარების სრულ სტატისტიკას. გარდა ამისა, აღნიშნული ტექნოლოგიური პროდუქტის გამოყენება საკმაოდ მარტივია და ტექნიკური გუნდის ჩართულობას არ საჭიროებს.
მთლიანობაში, ამ ყველაფრის გათვალისწინებით, Robocall ძალიან ეფექტურია სწრაფი და მასშტაბური კამპანიების საწარმოებლად. „თქვი ახალი სიტყვა მომხმარებელთან კომუნიკაციაშია, გამოიყენე ხმოვანი შეტყობინების კამპანია SMS კამპანიის ალტერნატივად!“
[R]