in

რაზე გაამახვილებენ ყურადღებას ციფრული მარკეტერები, 2023 წელს?

ციფრული მარკეტინგის გადაწყვეტილებების ზრდის პარალელურად, თავად ციფრული მარკეტინგის ფოკუსის სფეროები იმატებს. მუდმივად ჩნდება ახალი სტრატეგიები, ტექნიკა და ტექნოლოგიები. მაინც, რა სფეროები მოექცევა ციფრული მარკეტერების ყურადღების ცენტრში, 2023 წელს?

აფილირებული მარკეტერი – სხვა კომპანიების სახელით პროდუქციის ან სერვისის პოპულარიზაცია, საკომისიოს სანაცვლოდ.

ბრენდ მენეჯერი – უზრუნველყოფა, რომ ბრენდი არის თანმიმდევრული კომუნიკაცია და დადებითადაა აღქმული სამიზნე აუდიტორიის მიერ.

მარკეტინგის დირექტორი (CMO) – ეხმარება კომპანიის საერთო მიმართულების ფორმირებას და მარკეტინგული რესურსების ბიზნესის უფრო ფართო მიზნებთან და ამოცანებთან შესაბამისობაში მოყვანას.

კონტენტ მარკეტერი – ქმნის და ავრცელებს ღირებულ, დროულ და თანმიმდევრულ კონტენტს სამიზნე აუდიტორიის მოსაზიდად და შესანარჩუნებლად.

კონვერსიის ოპტიმიზაციის (CRO) სპეციალისტი – აანალიზებს ვებსაიტის მონაცემებს და ვიზიტორთა მაჩვენებლების გასაუმჯობესებლად იყენებს სხვადასხვა ტექნიკას.

CRM ადმინისტრატორი – მისი საქმეა დარწმუნდეს, რომ მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის პლატფორმა სწორად არის მოწყობილი და ოპტიმიზირებული, რათა ბიზნესის საჭიროებების შესაბამისად იმუშაოს და ზუსტი მონაცემები მიიღოს.

მონაცემთა მეცნიერები – იყენებენ მონაცემებს და ანალიტიკურ ტექნიკებს, რათა დაეხმარონ ბიზნესს თავიანთი მომხმარებლების უკეთ შესწავლაში, მომხმარებელთა ქცევის წინასწარ განსაზღვრასა და უკეთესი მარკეტინგული კამპანიების შექმნაში.

დეველოპერები – მუშაობენ მარკეტინგის გუნდებთან, რათა გაიგონ მათი საჭიროებები და განავითარონ მორგებული გადაწყვეტილებები მარკეტინგული კამპანიების მხარდასაჭერად.

ციფრული პროექტების მენეჯერები – გეგმავენ, კოორდინაციას უწევენ და აკონტროლებენ ციფრული მარკეტინგის პროექტებს, რათა მათი დროულად და ბიუჯეტის ფარგლებში დასრულება უზრუნველყონ.

იქომერს მარკეტერები – ფოკუსირებული არიან პროდუქციის პოპულარიზაციასა და გაყიდვაზე, ონლაინ ხელსაწყოების საშუალებით.

იმეილ მარკეტერები – ქმნიან და გზავნიან იმეილ კამპანიებს, პროდუქტების ან სერვისების პოპულარიზაციისთვის ან ლიდების დასაგროვებლად.

გრაფიკოსი დიზაინერები – ქმნიან ვიზუალურ კონცეფციებს იდეების კომუნიკაციისთვის, რომლებიც შთააგონებს მომხმარებლებს.

ზრდის ჰაკერები – მონაცემების საფუძველზე, იყენებენ ინოვაციურ ციფრულ ტექნიკას, მომხმარებელთა ბაზის გასაზრდელად.

ინფლუენსერ მარკეტერები – მათთან თანამშრომლობით ხელს შეუწყობთ ბრენდის პროდუქტებისა თუ სერვისების პოპულარიზაციას.

ინტეგრაციის კონსულტანტები – ეხმარებიან ორგანიზაციებს ეფექტურად დააკავშირონ და მართონ მონაცემთა ნაკადი სხვადასხვა სისტემებსა და ტექნოლოგიებს შორის.

მარკეტინგის მენეჯერი – მისი როლია მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავება და განხორციელება სამიზნე აუდიტორიისთვის.

მარკეტინგის ოპერაციების მენეჯერი – მარკეტინგის დეპარტამენტის ყოველდღიურ საქმიანობის კოორდინაციას წევს. ის მუშაობს იმის უზრუნველსაყოფად, რომ მარკეტინგული ძალისხმევა შეესაბამება ბიზნესის ზოგად სტრატეგიასა და მიზნებს.

მობილური აპლიკაციების მარკეტერები – ხელს უწყობენ მობილური აპლიკაციების პოპულარიზაციას სხვადასხვა არხებით, როგორიცაა აპების მაღაზიის ოპტიმიზაცია, სოციალური მედია და ფასიანი რეკლამა.

მობილური მარკეტერი – ქმნის და ავრცელებს SMS კამპანიებს.

ონლაინ რეპუტაციის მენეჯერები – აკონტროლებენ და მართავენ კომპანიის ონლაინ რეპუტაციას, პასუხობენ მომხმარებელთა მიმოხილვებს და ზრუნავენ უარყოფით გამოხმაურებებზე.

Pay-Per-Click (PPC) რეკლამის სპეციალისტი – ის ქმნის და მართავს სარეკლამო კამპანიებს საძიებო სისტემებში, სოციალური მედიის პლატფორმებზე ან სხვა სარეკლამო ქსელებში.

პოდკასტერები – ქმნის აუდიო კონტენტს, რომელიც ხელს უწყობს კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების პოპულარიზაციას.

საზოგადოებასთან ურთიერთობის (PR) პროფესიონალები – მუშაობენ მედიასთან, გავლენის შემსრულებლებთან და ფართო საზოგადოებასთან ურთიერთობის დამყარებაზე.

საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციის (SEO) სპეციალისტები – ზრუნავენ ვებსაიტის რეიტინგის გაუმჯობესებაზე საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე (SERPs), საკვანძო სიტყვების კვლევისა და ბმულების შექმნის ტექნიკის მეშვეობით.

სოციალური მედიის მარკეტერები (SMM) – ქმნის და მართავს სოციალური მედიის კამპანიებსა და ბიზნეს გვერდებს.

მომხმარებლის გამოცდილების (UX) დიზაინერები – ქმნიან და აუმჯობესებენ ვებსაიტების და აპლიკაციების მომხმარებლის გამოცდილებას.

ვიდეო მარკეტერები – ქმნიან ვიდეო კონტენტს.

ვირტუალური ღონისძიების კოორდინატორები – გეგმავენ და ატარებენ ვირტუალურს ღონისძიებებს, როგორიცაა ვებინარები ან ონლაინ კონფერენციები.

ვებ-ანალიტიკოსები – ვებგვერდის მონაცემების საფუძველზე, ადგენენ მიმდინარე ტენდენციებსა და პროგნოზს.

 

წყარო: martech.zone

როგორი იქნება გრაფიკული დიზაინის ტენდენციები 2023 წელს?

Audi RS 3 LMS უკვე მესამედ გახდა წლის საუკეთესო მოდელი