ციფრული მარკეტინგის გადაწყვეტილებების ზრდის პარალელურად, თავად ციფრული მარკეტინგის ფოკუსის სფეროები იმატებს. მუდმივად ჩნდება ახალი სტრატეგიები, ტექნიკა და ტექნოლოგიები. მაინც, რა სფეროები მოექცევა ციფრული მარკეტერების ყურადღების ცენტრში, 2023 წელს?
აფილირებული მარკეტერი – სხვა კომპანიების სახელით პროდუქციის ან სერვისის პოპულარიზაცია, საკომისიოს სანაცვლოდ.
ბრენდ მენეჯერი – უზრუნველყოფა, რომ ბრენდი არის თანმიმდევრული კომუნიკაცია და დადებითადაა აღქმული სამიზნე აუდიტორიის მიერ.
მარკეტინგის დირექტორი (CMO) – ეხმარება კომპანიის საერთო მიმართულების ფორმირებას და მარკეტინგული რესურსების ბიზნესის უფრო ფართო მიზნებთან და ამოცანებთან შესაბამისობაში მოყვანას.
კონტენტ მარკეტერი – ქმნის და ავრცელებს ღირებულ, დროულ და თანმიმდევრულ კონტენტს სამიზნე აუდიტორიის მოსაზიდად და შესანარჩუნებლად.
კონვერსიის ოპტიმიზაციის (CRO) სპეციალისტი – აანალიზებს ვებსაიტის მონაცემებს და ვიზიტორთა მაჩვენებლების გასაუმჯობესებლად იყენებს სხვადასხვა ტექნიკას.
CRM ადმინისტრატორი – მისი საქმეა დარწმუნდეს, რომ მომხმარებელთან ურთიერთობის მართვის პლატფორმა სწორად არის მოწყობილი და ოპტიმიზირებული, რათა ბიზნესის საჭიროებების შესაბამისად იმუშაოს და ზუსტი მონაცემები მიიღოს.
მონაცემთა მეცნიერები – იყენებენ მონაცემებს და ანალიტიკურ ტექნიკებს, რათა დაეხმარონ ბიზნესს თავიანთი მომხმარებლების უკეთ შესწავლაში, მომხმარებელთა ქცევის წინასწარ განსაზღვრასა და უკეთესი მარკეტინგული კამპანიების შექმნაში.
დეველოპერები – მუშაობენ მარკეტინგის გუნდებთან, რათა გაიგონ მათი საჭიროებები და განავითარონ მორგებული გადაწყვეტილებები მარკეტინგული კამპანიების მხარდასაჭერად.
ციფრული პროექტების მენეჯერები – გეგმავენ, კოორდინაციას უწევენ და აკონტროლებენ ციფრული მარკეტინგის პროექტებს, რათა მათი დროულად და ბიუჯეტის ფარგლებში დასრულება უზრუნველყონ.
იქომერს მარკეტერები – ფოკუსირებული არიან პროდუქციის პოპულარიზაციასა და გაყიდვაზე, ონლაინ ხელსაწყოების საშუალებით.
იმეილ მარკეტერები – ქმნიან და გზავნიან იმეილ კამპანიებს, პროდუქტების ან სერვისების პოპულარიზაციისთვის ან ლიდების დასაგროვებლად.
გრაფიკოსი დიზაინერები – ქმნიან ვიზუალურ კონცეფციებს იდეების კომუნიკაციისთვის, რომლებიც შთააგონებს მომხმარებლებს.
ზრდის ჰაკერები – მონაცემების საფუძველზე, იყენებენ ინოვაციურ ციფრულ ტექნიკას, მომხმარებელთა ბაზის გასაზრდელად.
ინფლუენსერ მარკეტერები – მათთან თანამშრომლობით ხელს შეუწყობთ ბრენდის პროდუქტებისა თუ სერვისების პოპულარიზაციას.
ინტეგრაციის კონსულტანტები – ეხმარებიან ორგანიზაციებს ეფექტურად დააკავშირონ და მართონ მონაცემთა ნაკადი სხვადასხვა სისტემებსა და ტექნოლოგიებს შორის.
მარკეტინგის მენეჯერი – მისი როლია მარკეტინგული სტრატეგიების შემუშავება და განხორციელება სამიზნე აუდიტორიისთვის.
მარკეტინგის ოპერაციების მენეჯერი – მარკეტინგის დეპარტამენტის ყოველდღიურ საქმიანობის კოორდინაციას წევს. ის მუშაობს იმის უზრუნველსაყოფად, რომ მარკეტინგული ძალისხმევა შეესაბამება ბიზნესის ზოგად სტრატეგიასა და მიზნებს.
მობილური აპლიკაციების მარკეტერები – ხელს უწყობენ მობილური აპლიკაციების პოპულარიზაციას სხვადასხვა არხებით, როგორიცაა აპების მაღაზიის ოპტიმიზაცია, სოციალური მედია და ფასიანი რეკლამა.
მობილური მარკეტერი – ქმნის და ავრცელებს SMS კამპანიებს.
ონლაინ რეპუტაციის მენეჯერები – აკონტროლებენ და მართავენ კომპანიის ონლაინ რეპუტაციას, პასუხობენ მომხმარებელთა მიმოხილვებს და ზრუნავენ უარყოფით გამოხმაურებებზე.
Pay-Per-Click (PPC) რეკლამის სპეციალისტი – ის ქმნის და მართავს სარეკლამო კამპანიებს საძიებო სისტემებში, სოციალური მედიის პლატფორმებზე ან სხვა სარეკლამო ქსელებში.
პოდკასტერები – ქმნის აუდიო კონტენტს, რომელიც ხელს უწყობს კომპანიის პროდუქტებისა და სერვისების პოპულარიზაციას.
საზოგადოებასთან ურთიერთობის (PR) პროფესიონალები – მუშაობენ მედიასთან, გავლენის შემსრულებლებთან და ფართო საზოგადოებასთან ურთიერთობის დამყარებაზე.
საძიებო სისტემების ოპტიმიზაციის (SEO) სპეციალისტები – ზრუნავენ ვებსაიტის რეიტინგის გაუმჯობესებაზე საძიებო სისტემის შედეგების გვერდებზე (SERPs), საკვანძო სიტყვების კვლევისა და ბმულების შექმნის ტექნიკის მეშვეობით.
სოციალური მედიის მარკეტერები (SMM) – ქმნის და მართავს სოციალური მედიის კამპანიებსა და ბიზნეს გვერდებს.
მომხმარებლის გამოცდილების (UX) დიზაინერები – ქმნიან და აუმჯობესებენ ვებსაიტების და აპლიკაციების მომხმარებლის გამოცდილებას.
ვიდეო მარკეტერები – ქმნიან ვიდეო კონტენტს.
ვირტუალური ღონისძიების კოორდინატორები – გეგმავენ და ატარებენ ვირტუალურს ღონისძიებებს, როგორიცაა ვებინარები ან ონლაინ კონფერენციები.
ვებ-ანალიტიკოსები – ვებგვერდის მონაცემების საფუძველზე, ადგენენ მიმდინარე ტენდენციებსა და პროგნოზს.
წყარო: martech.zone