in

როგორ იზრდება ციფრული მარკეტინგის ბიუჯეტი 2024 წელს

თუკი თქვენს დამკვეთს ჯერ კიდევ ეპარება ეჭვი, რატომ უნდა გამოყოს სათანადო ბიუჯეტი ციფრული მარკეტინგის წარმოებისთვის ან რატომ არის ეს გადამწყვეტი კომპანიის გაყიდვების გაზრდის პროცესში, ეს სტატისტიკა აჩვენეთ. რიცხვები აშშ-ის ბაზრის მიხედვით არის განსაზღვრული, თუმცა ტენდენცია მზარდია მთელ მსოფლიოში.

რამდენად დიდია ციფრული მარკეტინგის ინდუსტრია?

გლობალური ციფრული რეკლამისა და მარკეტინგის ბაზარი 2024 წლისთვის 667 მილიარდ დოლარად არის შეფასებული და 2026 წლისთვის 786,2 მილიარდ დოლარს მიაღწევს.

აშშ-ის ციფრული რეკლამისა და მარკეტინგის ბაზარი ამჟამად 460 მილიარდ დოლარად არის შეფასებული.

როგორია ციფრული მარკეტინგის ზრდის ტემპი?

ციფრული მარკეტინგის რთული წლიური ზრდის ტემპი 2020-2026 წლებში 9%-მდე იქნება.
გლობალური ციფრული რეკლამისა და მარკეტინგის ბაზრის 40,9% ძიებას უკავია.
ბიზნესის 63%-მა უკვე გაზარდა ციფრული მარკეტინგის ბიუჯეტი ბოლო წლებში. გარდა ამისა, მცირე ბიზნესის 94% გეგმავს გაზარდოს მარკეტინგული ხარჯები მიმდინარე წელს.
2023-დან 2024 წლამდე, ციფრული მარკეტინგის ბიუჯეტის 10%-იანი ზრდა დაფიქსირდა ბიზნესებში.

როგორია ციფრული მარკეტინგის წარმატების მაჩვენებელი?

ამ კითხვაზე ცალსახა პასუხი არ არსებობს, მაგრამ აქ არის რამდენიმე სტატისტიკა, რომელიც დაგეხმარებათ სწორი მიმართულებით მიგიყვანოთ.

PPC აბრუნებს $2-ს ყოველ დახარჯულ $1-ზე, რაც განაპირობებს 200%-იან ROI-ს.

ფასიანი სარეკლამო არხები ყველაზე მაღალი ROI-ით არის Facebook Ads და Google Ads.

ბიზნესის 49% აცხადებს, რომ ორგანული ძიება საუკეთესო მარკეტინგულ ROI-ს მოაქვს.

იმეილ მარკეტინგი აბრუნებს $36-დან $40-მდე, ყოველ დახარჯულ $1-ზე.

მცირე ბიზნესის განცხადებით, იმეილ მარკეტინგს მოაქვს ყველაზე მაღალი ROI.

ბიზნესის 20%-ზე მეტი ამბობს, რომ გენერირებული ლიდერების რაოდენობა არის მთავარი ფაქტორი, რომელიც მათ მარკეტინგის არხების წარმატებას ემყარება.

მარკეტერების თქმით, კონტენტ მარკეტინგი და SEO უზრუნველყოფს საუკეთესო ROI-ს.

მარკეტინგის რა ნაწილი უკავია ციფრულ მარკეტინგს?

მთლიანი მარკეტინგის ბიუჯეტის 72% ხმარდება ციფრული მარკეტინგის არხებს.

ვარაუდობენ, რომ ციფრული მარკეტინგი მთლიანი მარკეტინგის 60%-ს დაიკავებს 2024 წლის ბოლომდე, „ოფლაინ“ მედიის ხარჯები ბოლო წლებში მცირდება.

რამდენად მოთხოვნადია ციფრული მარკეტინგი 2024 წელს?

შრომის სტატისტიკის ბიუროს თანახმად, მარკეტინგული სამუშაოს მოთხოვნა 2026 წლისთვის 10%-ით გაიზრდება, რაც საშუალოზე მაღალია ყველა პროფესიისთვის.

ციფრული მარკეტინგი ითვლება ყველაზე სწრაფად მზარდ მოთხოვნად პროფესიად 2024 წლისთვის. ფაქტობრივად, ციფრული მარკეტინგის სამუშაოები გაიზრდება 6%-ით (საშუალო სამუშაოს ზრდის ტემპზე მაღალი) 2032 წლისთვის.

სამომხმარებლო მარკეტინგის მენეჯერები და საძიებო მარკეტინგის მენეჯერები CNBC-ის 10 ყველაზე სწრაფად მზარდ ვაკანსიების სიაშია აშშ-ში.

ამასთან…

საშუალო ადგილობრივი ბიზნესი თავისი შემოსავლის 5-10%-ს დებს ციფრული მარკეტინგის ბიუჯეტში, მაგრამ უფრო დიდი ბიზნესისთვის ეს რიცხვი შეიძლება იყოს დაახლოებით 14%-მდე.

ადამიანები 50%-ით მეტს ხარჯავენ ბიზნესებთან, რომლებიც რეგულარულად პასუხობენ მიმოხილვებს.

ადამიანების 93% კითხულობს ონლაინ მიმოხილვებს შესყიდვის დაწყებამდე.
მომხმარებელს შეუძლია 5-ჯერ მეტი დახარჯოს საიტზე, როდესაც ისინი ურთიერთობენ ცუდ მიმოხილვებთან.

Google-ს მსოფლიო საძიებო სისტემების ბაზრის 92% უჭირავს.

მყიდველების 45% ყიდულობს ონლაინ და ყიდულობს მაღაზიაში. ბიზნესის სამი მეოთხედი აფიქსირებს, თუ როგორ ახდენს მათი მარკეტინგული კამპანიები პირდაპირ გავლენას მთლიან შემოსავალზე. ბიზნესის 91% იყენებს CRM პროგრამულ უზრუნველყოფას მარკეტინგისა და PPC ანგარიშგებისთვის.

აშშ-ში, ელექტრონული კომერციიდან მიღებული შემოსავალი გაიზარდა 7%-ით 2021-დან 2022 წლამდე. ელ.კომერციის მთლიანი გაყიდვებმა 2023 წლისთვის 1001.5 მილიარდ დოლარს მიაღწია.

მარკეტერების 60%-მა ან არ იცის ან არ ესმის, რაზე დგას მათი კომპანიის ციფრული სიცოცხლისუნარიანობა.

ვიდეო მარკეტინგი კონტენტ მარკეტინგის ყველაზე პოპულარული მედია ტაქტიკაა.

ბიზნესის 49% აცხადებს, რომ უფრო სწრაფად ზრდიან შემოსავალს ვიდეო კონტენტის გამოყენებისას.

მომხმარებელთა 86% ამბობს, რომ მათ სურთ ნახონ მეტი ვიდეო კონტენტი იმ ბრენდებისგან, რომლებიც უყვართ.

მომხმარებელთა 73% მზადაა მეტი დახარჯოს ბრენდთან, რომელსაც აქვს სრული გამჭვირვალობა ონლაინ.

ბრენდების 76% აცხადებს, რომ მხოლოდ გასულ წელს გამოიყენა მარკეტინგული ავტომატიზაცია.

2024 წელს, ბიზნესების 42% ზრდის ინვესტიციებს AR და VR სტრატეგიებში.

მომხმარებლები 35-ჯერ უფრო ხშირად ხსნიან მობილურ შეტყობინებებს, ვიდრე ელ.წერილებს.

მობილური რეკლამა 2024 წელს ციფრული რეკლამის ხარჯის 77%-ს შეადგენს.

ვიდეო მარკეტინგი იზრდება, ბიზნესების 92% უკვე მიიჩნევს მას ციფრული მარკეტინგის სტრატეგიის ერთ-ერთ ყველაზე მნიშვნელოვან ნაწილად.

წყარო: wordstream

სიყვარული და ალერგია Bridgerton-ით შთაგონებულ კამპანიაში

Meta-მ LIama 3 გამოუშვა და მას აპლიკაციებში ამატებს