ოდესმე გიფიქრიათ, რა გზას გადის ფული, ვიდრე თქვენს საფულეში მოხვდება? Apple Pay-ის რეკლამაში რეჟისორებმა სწორედ ამ რთულ და „ბინძურ“ თავგადასავალზე გვიამბეს — ბანკომატიდან გამოსვლით დაწყებული, სხვადასხვა გარემოსა თუ სივრცეში მოხვედრით დასრულებული. ნებისმიერ შემთხვევაში დოლარის კუპიურა მაქსიმალური სიბინძურითაა გარემოცული.
კომპანიამ ჭკვიანურად გამოიყენა ვიზუალიზაციის ეფექტი, საუბრისა და ზედმეტი სიტყვიერი მოწოდების ნაცვლად… კამპანიაში ზუსტი სიმძაფრითაა ასახული უნაღდო ტრანზაქციების კომფორტულობა თუ „სისუფთავე“, რაც ავტომატურად შთააგონებს საზოგადოებას,