in

როგორ გავზარდოთ ჩვენი გამომწერების ჩართულობა ჩვენს სოციალური მედიის კონტენტში

ამის ერთ-ერთ შესაძლებლობად DM – პირდაპირ შეტყობინებებს განვიხილავთ. მით უმეტეს, რომ ის თითქმის ყველა პლატფორმაზეა, YouTube– ის გარდა.

თქვენი სოციალური მედიის გვერდის პოსტებში ის ადამიანები ერთვებიან, რომლებსაც მოსწონხართ. ან, სულ მცირე, ის მაინც მოსწონთ, რასაც აკეთებთ.

pasha-statiebi
pasha-statiebi

და როგორ უნდა გადავიკვეთოთ იმ ადამიანებთან, ვისაც მოვწონვართ, ან ის მოსწონთ, რასაც ვაკეთებთ?

ამის ერთ-ერთ შესაძლებლობად DM – პირდაპირ შეტყობინებებს განვიხილავთ. მით უმეტეს, რომ ის თითქმის ყველა პლატფორმაზეა, YouTube– ის გარდა.

Მოდი ვცადოთ.

როგორ შეუძლია DM-ს გამომწერების ჩართულობის გაზრდასა და ნამდვილი მიმდევრების მოზიდვაში დაგვეხმაროს:
დაიწყეთ შემთხვევითი 4 გამომწერის შერჩევით.

Რა უნდა გავაკეთო?
აირჩიეთ ოთხი შემთხვევითი ადამიანი, რომელმაც თქვენი გვერდი ბოლო პერიოდში გამოიწერა. მისწერეთ მათ და აჩვენეთ, რომ გულწრფელად აფასებთ მათ დაინტერესებას თქვენ მიმართ. სთხოვეთ უკუკავშირი იმის შესახებ, თუ რის დამატებასა თუ შეცვლას ისურვებდნენ მომავალში.

რატომ მუშაობს ეს მიდგომა?

  • ეს მათ თავს დაფასებულად აგრძნობინებს. თქვენ ხომ მათთან საუბრისთვის დრო გამონახეთ;
  • თქვენ ასე ნამდვილ რეალობას უკავშირდებით;
  • ისინი უფრო მეტად ერთვებიან თქვენს კონტენტში მას შემდეგ, როცა იციან, რომ მათი აზრი მნიშვნელოვანია და მხოლოდ და მხოლოდ, მიმდევრების რაოდენობის უბრალო სტატისტიკურ რიცხვებს არ წარმოადგენენ.

ბონუსი: თქვენ, ასევე, შეგიძლიათ, მათ რაიმე სასაცილოც გაუგზავნოთ.

ადრეული წვდომა თქვენს კონტენტზე
დაიწყეთ 4 ადამიანით, რომელიც თქვენს პოსტებში ყველაზე ხშირად ერთვება.

Რა უნდა გავაკეთო?
ასეთ ადამიანებთან ერთად ჯგუფი შექმენით და მათ თქვენი სიახლეები გააცანით. მოითხოვეთ უკუკავშირიც!

მიეცით მათ თქვენს სამომავლო გეგმებზე წვდომის ადრეული შესაძლებლობა.

რატომ მუშაობს ეს მიდგომა?

  • ორივე მხარე მოგებიან პოზიციაში ხართ;
  • ადამიანებს მოსწონთ, როცა პირველები არიან და იციან, რომ მაგალითად, 1000-დან სწორედ ის გამოარჩიეთ.

საჩუქრები /ფასდაკლებები / საიდუმლო კუპონები.
ნებისმიერი პლატფორმიდან, ნებისმიერ დროს შეგიძლიათ, შეზღუდული რაოდენობის ადამიანთან პირადი შეტყობინების გაგზავნა და მათი დასაჩუქრება.

Რა უნდა გავაკეთო?
შექმენით თქვენი პროდუქტისთვის, ვთქვათ, კუპონი. გამომწერებს, პოსტის სახით, სთხოვეთ, რომ დაგიკომენტარონ, ან პირადად მოგწერონ და ისიც აუხსენით, რომ შემთხვევით შერჩეული 20 ადამიანი ამ აქტივობით საჩუქარს მიიღებს. ამ მეთოდით მომხმარებელს თქვენთან სასაუბროდ მზაობაც ექნება და მოტივაციაც.

რატომ მუშაობს ეს მეთოდი?

  • ადამიანებს საჩუქრები და შეთავაზებები უყვართ;
  • მათ თქვენთან პირადად საუბრის შესაძლებლობა აქვთ;
  • თქვენ დადებით შთაბეჭდილებას ახდენთ მათზე, ვინაიდან მხოლოდ თქვენთან საუბრის სურვილით, ისინი დასაჩუქრდებიან. ეს დამატებითი მოტივაციაა მათთვის, რომ თქვენს ერთგულ მომხმარებლებად იქცნენ.

მიულოცეთ / ჩაატარეთ გამოკითხვები / სთხოვეთ ადამიანებს დახმარება
ეს არის ინტუიციური.

Რა უნდა ვქნა?
რასაც, ჩვეულებრივ, კომენტარებად წერდით, შეგიძლიათ, იგივე DM- ებში გადაიტანოთ.

რატომ მუშაობს ეს?
ეს ხელს შეუწყობს თქვენს DM- ებში ადამიანების ყოლას იქამდე, სანამ ალგორითმი დროებით DM-ზე წვდომას შეგიზღუდავთ.

რა არ უნდა გავაკეთო?

  • ნუ იქნებით უსიამოვნო და შემაწუხებელი;
  • ნუ მისწერთ, უბრალოდ, „ჰეი“, „გამარჯობა“ ან „გაუმარჯოს“;
  • ნუ შეუქმნით მათ დისკომფორტს თქვენს DM-ებში ყოფნის გამო;
  • ნუ გამოიყენებთ ავტომატიზებულ შეტყობინებებს.

 

წყარო: Medium



როგორია კულტურული განსხვავებების გავლენა გლობალურ გუნდებზე?

Hard Rock Cafe 50 წლის იუბილეს ბრენდის ახალი ელჩით შეხვდა