in

“ყველაფერი ახალი დავიწყებული ძველია”

როდესაც ბრენდები ახალი სლოგანის მოგონებისთვის სხვადასხვა ძვირადღირებულ სააგენტოებს ქირაობენ, ამ დროს გამაგრილებელი სასმელების ბრენდმა “Mountain Dew” ძველი სლოგანის დაბრუნება გადაწყვიტა. ლაპარაკია ბრენდის საკულტო სლოგანზე –  “Do the Dew”.

BOG

რეკლამის მთავარი გმირები სკეიტბორდისტი შონ მალტო და სნოუბორდისტი სკოტი ლაგო გახდნენ. რეკლამას ცნობილი ჰოლივუდის რეჟისორი ჯასტინ ლინი იღებდა, “ფორსაჟის” და სერიალ “ნამდვილი დეტექტივის” რეჟისორი.

https://youtu.be/fXxeEuz7Xxs

კონიაკ “არარატის” თეატრალური შეფუთვა

“Heineken”-ის მორიგი ხუმრობა