in

„შენს საქმეს მიხედე“

ბანკ “HSBC-ის“ დაკვეთით, სარეკლამო სააგენტო “Grey London-მა“ წამოიწყო კამპანია, რომელიც საზოგადოებას მოუწოდებს, მხოლოდ და მხოლოდ, თავიანთ საქმეებში იყვნენ ჩართულები. ერთი შეხედვით, მბრძანებლური მოწოდება, რეალურად, გულისხმობს, რომ ხალხი მეტად უნდა ზრუნავდეს საკუთარი საქმიანობის განვითარებასა და გაფართოებაზე. ვიდეორგოლის მთავარი გმირი –  ინგლისელი კომედიანტი რიჩარდ ეიოდი ბრიტანულ ბიზნესებს მოუწოდებს, იყვნენ მეტად გახსნილები ახალი შესაძლებლობების და გამოწვევების მიმართ.

 

გაქვს, თუ არა სამოქმედო გეგმა ხანძრის შემთხვევაში?

POP X Spotlight-ის სპიკერების ვინაობა ცნობილია!