ამერიკულმა ავტომობილის ბრენდმა “Dodge”-მ საიმიჯო კამპანია წამოიწყო, რომელზეც სააგენტო “W+K”-იმ იმუშავა.
სარეკლამო კამპანიის სახეები ძმები ჯონ და გორას დოჯები არიან, რომლებმაც 1900 წელს კომპანია დააფუძნეს. ძმები დოჯები – წლების მანძილზე კომპანიას ასე მოიხსენიებდნენ და ზუსტად ამ სახელით პირველი ავტომობილი გამოუშვეს. დინამიური სარეკლამო რგოლი 300 სპარტანელის რეჟისორს ეკუთვნის და ის ბრენდის ევოლუციას მოგვითხრობს.
ვიდეოში ძმები დოჯები ერთმანეთს ეჯიბრებიან. “Their spirit lives on” – ვიდეოს სლოგანია, რომლის ფარგლებშიც რეჟისორმა ძმების გაცოცხლება გადაწყვიტა.
შეაფასეთ, ძმები დოჯების ისტორია დასაწყისიდან დღემდე
http://youtu.be/Oicu39lda0E