in

“Dodge”-ს საიმიჯო კამპანია, რომელზეც “W+K”-იმ იმუშავა

ამერიკულმა ავტომობილის ბრენდმა “Dodge”-მ საიმიჯო კამპანია წამოიწყო, რომელზეც სააგენტო “W+K”-იმ იმუშავა.

BOG

სარეკლამო კამპანიის სახეები ძმები ჯონ და გორას დოჯები არიან, რომლებმაც 1900 წელს კომპანია  დააფუძნეს.  ძმები დოჯები – წლების მანძილზე კომპანიას ასე მოიხსენიებდნენ და ზუსტად ამ სახელით პირველი ავტომობილი გამოუშვეს. დინამიური სარეკლამო რგოლი 300 სპარტანელის რეჟისორს ეკუთვნის და ის ბრენდის ევოლუციას მოგვითხრობს.

ვიდეოში ძმები დოჯები ერთმანეთს ეჯიბრებიან. “Their spirit lives on” – ვიდეოს სლოგანია, რომლის ფარგლებშიც რეჟისორმა ძმების გაცოცხლება გადაწყვიტა.

შეაფასეთ, ძმები დოჯების ისტორია დასაწყისიდან დღემდე

http://youtu.be/Oicu39lda0E

საოპერო ფლეშმობი ქარვასლაში

ყველაფერი რაც კარგად გახსოვს და ყველაფერი რაც ჯერ არ გინახავს! – განახლებული ტელევიზია