5
Jun
2019

მამების დღის საჩუქარი – „როგორი სხეულიც უნდა გქონდეს, კეთილი იყოს შენი ფეხი კლუბში!“

5 Jun 2019

Elit Electronics
Elit Electronics


„როგორი სხეულიც უნდა გქონდეს, კეთილი იყოს შენი ფეხი კლუბში!“

მამების სხეულები მრავალნაირი ფორმისა თუ ზომის შეიძლება იყოს, როგორც დაკუნთული, ბეწვიანი, ღიპიანი, ნავარჯიშები და სხვა… Dollar Shave Club-მა მამების დღის აღსანიშნავად გადაწყვიტა, ნებისმიერი ფიზიკური მონაცემის მქონე მამისთვის მიელოცა ეს დღე ვიდეორგოლით, რომელიც თავის მხრივ, ახალი სასაჩუქრე ნაკრების წარმოჩენას ემსახურება. რეკლამას “Manifique” ჰქვია და როგორც კამპანიიდან ვიგებთ, ეს სიტყვა მამაკაცების შესანიშნავ სხეულს აღწერს, უფრო ხშირად კი მამებისას.

ბრენდმა იცოდა რა, რომ ზოგიერთი მამისთვის ხელმისაწვდომი არა იყო მისი პროდუქტები ამიტომ, DadBod -საჩუქრის ნაკრები გააკეთა, რომელიც მამისთვის საჭირო თავის მოვლისა და ჰიგიენურ საშუალებებს მოიცავს: საპნები, ლოსიონები, შამპუნები, დეოდორანტები, საპარსები და კბილის პასტაც კი.

რეკლამაზე თვითონ კომპანიაშივე იმუშავეს, ანუ in-house არის დაგეგმილი და შესრულებულიც.

 

CREDITS:

Client/Agency: Dollar Shave Club In-House
Chief Executive Officer: Michael Dubin
Executive Creative Director, VP of Creative: Matt Knapp
Executive Creative Director, VP of Creative: Alec Brownstein
Senior Creative Director Matt Orser
Senior Director, PMO: Carly Jansen
Senior Manager, Creative Services: Terry Soltani
VP, Brand Communications: Raechelle Hoki
VP, Consumer & Corporate Communications: Kristina Cole

Production Company: Revolver/Will O’Rourke x Biscuit Filmworks
Director: The Glue Society
Director of Photography: Russell Boyd
Managing Director/Executive Producer: Michael Ritchie
Executive Producer: Pip Smart
Executive Producer/Producer: Jasmin Helliar
Producer: Alexandra Taussig
Producer: Isabella Vitelli
Post Production: The Glue Society Studios
Editor: The Glue Society
Colorist: Andy Clarkson
Flame: Viv Baker

Audio Post Studio: Otis Studios
Audio Engineer: Lukas Farry

Music & Music Supervision
Song: “Dadbod” by Dadbod
Music Supervision: Level 2

განხილვა