in ,

კამპანია “ნუ დალევ საჭესთან!” 50 წლისაა, შედეგი კი – პოზიტიური.

კამპანიამ “ნუ დალევ საჭესთან” 50 წლის იუბილე ახალი ვიდეო რგოლით აღნიშნა, რომელიც სხვა ვიდეოების მსგავსად ცდილობს ეს მავნე ჩვევა დაგვავიწყოს.

კამპანია “THINK!”-ის მრგვალ თარიღთან ერთად დაჯამდა შედეგიც, რომელიც ასე გამოიყურება: 1967 წელს 1640 ავტოავარია მოხდა, რომლის მიზეზიც ნასვამი მძღოლი იყო; 2012 წლის შედეგებით საგრძნობლად ნაკლები – 230 შემთხვევა დაფიქსირდა.

“THINK!”-ისთვის კი ერთი მსგავსი მსხვერპლიც უკვე ბევრია და შესაბამისად, ახალი ძალებით ბრძოლას განაგრძობენ.

 

5 უნარი, რომელიც უნდა შეიძინო სანამ ლიდერი გახდები !

18-22 ნოემბერი, გლობალური მეწარმეობის კვირეული საქართველოში!