in

“არ ღირს სელფი სიცოცხლის ფასად” – საინფორმაციო კამპანია

მსოფლიოში ათასობით ადამიანი მანქანის უყურადღებოდ მართვასთან ერთად საჭესთან სელფებს იღებს, რის გამოც ავარიების რიცხვი მატულობს.

BOG

თურქეთის უსაფრთო მოძრაობის ასოციაციამ სარეკლამო სააგენტო Ogilvy-თან ერთად საინფორმაცია ვიდეო რგოლი გაკეთა. სპეციალურ ინსტაგრამის პროფილში აიტვირთა სელფები, სადაც ავტომობილის უკან სავარძელზე სიკვდილი ზის. კამპანია Don’t Selfie and Drive ერთ-ერთია იმ ბევრი სარეკლამო კამპანიიდან, რომლებსაც სხვადასხვა ავტომწარმოებლები და ასოციაციები ადამიანის გაფრთხილების  მიზნით აკეთებენ.

Google-ის და ნაიკის ერთობლივი ციფრული პროექტი

მერსედესის ოთხი სტიქია და ოთხი ექსპერიმენტი!