მსოფლიოში ათასობით ადამიანი მანქანის უყურადღებოდ მართვასთან ერთად საჭესთან სელფებს იღებს, რის გამოც ავარიების რიცხვი მატულობს.
თურქეთის უსაფრთო მოძრაობის ასოციაციამ სარეკლამო სააგენტო Ogilvy-თან ერთად საინფორმაცია ვიდეო რგოლი გაკეთა. სპეციალურ ინსტაგრამის პროფილში აიტვირთა სელფები, სადაც ავტომობილის უკან სავარძელზე სიკვდილი ზის. კამპანია Don’t Selfie and Drive ერთ-ერთია იმ ბევრი სარეკლამო კამპანიიდან, რომლებსაც სხვადასხვა ავტომწარმოებლები და ასოციაციები ადამიანის გაფრთხილების მიზნით აკეთებენ.