in

ქართული სარეკლამო კამპანია სარეკლამო მესიჯების წინააღმდეგ #Dontsend

კასკო ავტომობილის დაზღვევის ბრენდია, რომელიც 2014 წლის შემოდგომაზე დაარსდა სადაზღვევო კომპანია ირაოს მიერ. ახალი კამპანია კასკომ ძალიან თამამი გამოწვევით დაიწყო, რომელსაც Don’t Send ჩელენჯი ჰქვია, ოფიციალური ჰაშტაგი #Dontsend. კომპანია აცხადებს, რომ ის არასდროს გაუგზავნის მის მომხმარებლებს სარეკლამო მესიჯებს, რადგან ამ დროს ისინი შესაძლებელია ავტომობილს მართავდნენ. მათ ტექნობუმი, აჭარაბეთი და ნაბეღლავი გამოიწვიეს! 🙂

dontsend

 

11406926_940358769349578_1981330732136126213_n

 

კამპანიის კრეატიული კონცეფცია და განხორციელება სარეკლამო სააგენტო Holmes & Watson-ს ეკუთვნის.

სამსუნგის ბრენდ მაღაზიაში სამსუნგ GALAXY S სერიის სმარტფონების პრეზენტაცია გაიმართა

თეგეტა მოტორსი Continental-ის ოფიციალური წარმომადგენელი გახდა