პანდემიასთან დაკავშირებული შეზღუდვები ნელ-ნელა იხსნება. 68-დრიანი კარანტინი, რომელსაც კამპანია #DoorsOfIndia მიუძღვნეს, როგორც იქნა, დასრულდა. ახლა კი, კარის გაღებასა და ჩვეულ ცხოვრებასთან დაბრუნების პარალელურად, ბრენდმა Tata Pravesh, რომელიც ფოლადის კარებს ყიდის, შექმნა “იმედის კარი”, რომელიც ინდოეთის მოსახლეობას ახალი ცხოვრების, მორიგი ეტაპის დასაწყისს ამცნობს. კამპანიაზე Wunderman Thompson, India-მ იმუშავა.
ესეც, კამპანიის პირველი ნაწილი, რომლის მელოდიაც მთლიანად კარის გაღებით მიღებულ ხმებზეა აწყობილი.
Wunderman Thompson-მა კამპანიაში კარის გაღებით შექმნილი მელოდია გამოიყენა