in

დაეჭვდი. შექმენი. გაიმეორე. – WeTransfer-ის კამპანია

რაღაც ღირებულის შექმნის წინ, როგორც წესი, ეჭვი დგას – გამოვა? არ გამოვა? როგორი გამოვა? ზოგჯერ ეს იჭვნეულობაა სწორედ ის მიზეზი, რის გამოც იდეაზე მუშაობას არ ვიწყებთ. WeTransfer-მა შემოქმედებითი ინდუსტრიის 30 000 წარმომადგენელი გამოკითხა, რათა გაეგო, როგორ იბადება და ვითარდება იდეა. ძიებისას, აღმოჩნდა, რომ შესანიშნავ კამპანიებს, თავდაპირველად, ეჭვებისა და გაურკვევლობის ბურუსი ახლავს თავს. შედეგს კი გვაძლევს მოქმედება, ეჭვების მიუხედავად. კამპანიაზე სააგენტო Preacher-მა იმუშავა.

„შეუდარებელი QLED 8K“ – ახალი  ტელევიზორი „სამსუნგისგან“

iSpace-ში, ახალი iPad-ის წინასწარი გაყიდვა დაიწყო