in ,

Dove-ის გენიალური ექსპერიმენტი

ბევრი ქალი თავის თავს არასაკმარისად აფასებს, Dove–ი როგორც ყოველთვის სილამაზის დამცველად გამოდის, ალბათ გახსოვთ Dove–ის სარეკლამო კამპანია, სადაც ისინი ფოტოშოპით დამუშავებულ ფოტოების წინააღმდეგი გამოდიოდნენ და ბუნებრივ სილამაზეს უწევდნენ პოპულარიზაციას. ( შიშველი სიმართლე Dove-ისგან ) ამჯერად სარეკლამო კამპანიის ფარგლებში მათ ახალი ექსპერიმენტი ჩაატარეს .

ექსპერიმეტში მონაწილობას ჩვეულებრივი ქალბატონები და ფოტორობოტების მხატვარი იღებენ. თავად მხატვარი მონაწილეებს ვერ ხედავდა, ჯერ  ექსპერიმენტის მონაწილეები აღწერდნენ საკუთარ თავს და შემდეგ მეორე მონაწილე. შედეგი შთამბეჭდავი აღმოჩნდა – ქალები საკუთარ თავს სრულიად სხვანაირად ახასიათებდნენ ვიდრე სხვები.

შეხედეთ საკუთარ თავს უფრო რეალისტურად

კრეატიული კონცეფცია და შესრულება ეკუთვნის სარეკლამო სააგენტო: Ogilvy & Mather Brazil

 

7766255-R3L8T8D-560-3532wpj

 

7766305-R3L8T8D-560-5pe5tv

 

7766405-R3L8T8D-560-29cwhut

ევიენი ბავშვებთან ერთად დაბრუნდა! PS. შენ გგვანან

bbdo

BBDO-ს სტრატეგიული დაგეგმარების დირექტორი თბილისში!