Dove მხოლოდ ქალბატონებზე არაა ორიენტირებული და რამდენიმე წარმატებული სარეკლამო კამპანიის შემდეგ გამოჩნდა რეკლამები, სადაც მამის თემა დომინირებს.
Dove Men+Care კამპანიის ფარგლებში მამების დღესთან დაკავშირებით Dove-მა ვიდეო რგოლი გადაიღო, რომელიც მზრუნველ მამებს ეხება.
კომპანია მომხმარებელს მოუწოდებს ვიდეოს გაზიარებისას ჰეშტეგი #RealDadMoments გამოიყენონ. ყველა გაზიარების ერთ ჰეშტეგზე მოქცევა მომხმარებლებს და ბრენდს ერთ მთლიან იდეის ნაწილად აქცევს.