in

შიშველი სიმართლე Dove-ისგან

Marketer-ი წარმოგიდგენთ Dove–ის  რეკლამას, რომელიც ბუნებრივი სილამაზის მხარდამჭერი კამპანიის ფარგლებში მომზადდა. 

Dove და სარეკლამო კომპანია Ogilvy & Mather’s, პირველად ალაპარაკდნენ იმაზე რომ დიზიანერები მანიპულირებენ, როდესაც “ხელოვნურ სილამაზეს” გვთავაზობენ მათ მიერ დამუშავებული ფოტოების სახით.

კომპანიამ ფოტორედაქტორებს შესთავაზა პროგრამა Beautify Action, რომელიც  რედაქტირებულ ფოტოს საწყის მდგომარეობაში აბრუნებს და  შემდეგ გამოდის წარწერა “სილამაზე ისეთი უნდა მიიღო როგორიც არის”

რეკლამის გამოშვებიდან Dove და Ogilvy & Mather’s დიდი ყურადღების ქვეს მოექცნენ.  კამპანიამ გრან–პრი Cannes Lions 2007–ზე და გრან პრი საუკეთესო ვირუსული რეკლამისთვის Cyber Lions-ზე მიიღო. ნახეთ ვიდეო.

 

Southwest Airlines-ის ახალი რეკლამა

ეკა ტოროშელიძე

“ყველაზე მნიშვნელოვანია მუდმივი განვითარებაა” – ეკატერინე ტოროშელიძე