14
May
2019

თანავარსკვლავედი, როგორც სარეკლამო საშუალება – Dunkin-ის კამპანია

14 May 2019

Elit Electronics


“დანკინმა” Cosmic Coolatta-ს გამოშვებასთან დაკავშირებით, უჩვეულო კამპანია წამოიწყო. როგორც ჩანს, სარეკლამო ინდუსტრიამ კოსმოსამდე მიაღწია. ცაზე ახლა ოთხი ახალი ვარსკვლავია, რომლებიც თანავარსკვლავედს ქმნიან, რაც Cosmic Coolatta-ს ფორმას ძალიან ჰგავს. კამპანიის შემქმნელების თქმით, ესაა ყველაზე დიდი ბილბორდი, რომელიც თავად დედამიწაზე დიდხანს გაძლებს. კამპანიაზე სააგენტომ BBDO (New York) იმუშავა.

 

განხილვა