in

თანავარსკვლავედი, როგორც სარეკლამო საშუალება – Dunkin-ის კამპანია

“დანკინმა” Cosmic Coolatta-ს გამოშვებასთან დაკავშირებით, უჩვეულო კამპანია წამოიწყო. როგორც ჩანს, სარეკლამო ინდუსტრიამ კოსმოსამდე მიაღწია. ცაზე ახლა ოთხი ახალი ვარსკვლავია, რომლებიც თანავარსკვლავედს ქმნიან, რაც Cosmic Coolatta-ს ფორმას ძალიან ჰგავს. კამპანიის შემქმნელების თქმით, ესაა ყველაზე დიდი ბილბორდი, რომელიც თავად დედამიწაზე დიდხანს გაძლებს. კამპანიაზე სააგენტომ BBDO (New York) იმუშავა.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=37&v=zSLwwZNWRAI

 

„ასეთ უნივერსიტეტში რომ არ მესწავლა, „ამაზონში“ მუშაობის შანსი მიზერული იქნებოდა“

სილამაზის ახალი სტანდარტები – CoCo & Eve-ის სარეკლამო კამპანია