in

ვინ მოიფიქრა ყველაზე კრეატიული ძალით რეკლამა? – [ეპიზოდი #3]

4 მონაწილე! 4 სცენარი! მარკეტერის ვლოგის კრეატიული გამოწვევა, ამჯერად, ალექსანდრა პაიჭაძემ, ქეთა ბაღაშვილმა, სოფია კვინიკაძემ (დეპრესიული ქართველი სამხრეთ კორეიდან) და დიანა ტევანიანმა მიიღეს. მათ ძალით რეკლამისთვის სცენარები მოიფიქრეს. დღევანდელი ძალით რეკლამის მთავარი გმირია Nokia 3310, იგივე “აგური ნოკია”, როგორც მას 90-იანებში ვეძახდით. ამ მოდელის განახლებული ვერსია დღესაც გამოდის, თუმცა თანამედროვე სმარტფორნებისგან განსხვავებით, მის რეკლამას ვერ ნახავთ. სწორედ ამიტომ, მესამე ეპიზოდში, ჩვენმა მონაწილეებმა,  ძალით რეკლამისთვის მოიფიქრეს სცენარები, ჩვენ კი, მათი იდეების მიხედვით გადავიღეთ 30-წამიანი ვიდეორგოლები. ეპიზოდის დასასრულს კი, ეს ტელეფონი გავათამაშეთ. ნახეთ, როგორი გამოვიდა “აგური ნოკიას” ძალით რეკლამა და დაწერეთ თქვენი შეფასებები Youtube-ის კომენტარებში, ვინ იცის, იქნებ, საჩუქარსაც გამოკრათ ხელი.

თიბისი კაპიტალმა „ონლაინ“ კონფერენცია ჩაატარა თემაზე „COVID-19-ის გავლენა ბიზნესგარემოზე“

რას გვირჩევენ კარანტინში მყოფი იტალიელები, Covid-19-თან დაკავშირებით?