in

DZE _ Georgian Project-ის ბრენდინგი

“ძე – ქართული პროექტი” ჩვენს რეალობაში ტანსაცმლის ბრენდის სახით გამოჩნდა, ხმაურიანი განაცხადითა და მისტიკური ვიზუალური გადაწყვეტით. ბრენდმა საზოგადოებას თავიდანვე სოციალურ პასუხისმგებლობაზე, ქველმოქმედებაზე თანამედროვე მოდის ენაზე დაუწყო საუბარი. მოგვიანებით გაირკვა, რომ ეს სოციალური პროექტი „საქართველოს ამერიკელი მეგობრებისა“ და „მერსედეს-ბენცის“ მოდის კვირეულის ინიციატივით შეიქმნა. კამპანიის ფარგლებში შექმნილ კონცეპტუალურ ვიდეორგოლში ძეგვის თავშესაფარში მცხოვრები ახალგაზრდებიც მონაწილეობდნენ. კამპანიამ არაერთ საერთაშორისო სარეკლამო ფესტივალზე მოიპოვა აღიარება, მათ შორის: Epica Awards, Ad Black Sea, Art Directors Club of Europe, Eurobest. ახლა კი, პროექტის ბრენდინგის ერთიანად გაცნობის საშუალებაც გეძლევათ.

“ძე – ქართული პროექტის ვიზუალური სტილი, სრულ თანხვედრაში იყო კამპანიის კონცეფციასთან. ლოგოტიპის არქიტექტურა “ძეგვის” სახელწოდების ნაწილობრივ წარმოჩენას ეფუძნება, საიდანაც კამპანიისა და ბრენდის სახელის იდეაც დაიბადა (ძე –  რომელიც თავიდან არავინ იცოდა, რომ იგივე ძეგვია). ბრენდინგის გაშლებში შავი “ტეიპი” გამოვიყენეთ, რომელიც პირდაპირი მნიშვნელობით ფარავდა ნამდვილ სათქმელსა და სახელწოდებას. გაცხადების შემდეგ კი დაფარული ადგილებიც გამოვააშკარავეთ. ნეონური სალათისფერი რამდენიმე მიზნით შევარჩიეთ – გვინდოდა, რომ საზოგადოების ყუდღება მიგვეპყრო, ყოფილიყო მოდის სექტორისთვის შესაბამისი ბრენდინგი და რაც მთავარია სრულიად თანამედროვე და ტრენდული,” – ამბობენ WINDFOR’S-ში.

client:
American Friends of Georgia

creative chief: Vato Kavtaradze
executive creative director: Nino GordeladzeBeqa Meparishvili
creative director: Bibi Asatiani
senior art director: Mari Sukhishvili
senior copywriter: Irina Sakvarelidze
art director: Teona Shelia
client service director: Tamar Tsintsadze
senior account manager: Inga Svanidze
account manager: Tinatin Khapava
head of design: Natia Kvaratskhelia
typography design: Sergio Titenkov
graphic designer: Masho Nartkoshvili,
graphic design team: Meko Chikadze, Giorgi Borchkhadze
motion graphics: Irakly Zurabishvili, Giorgi Borchkhadze
editor and color grading: Goga Tsikolia
digital planner: Nika Lachkepiani

production team:
executive producer: Natia Nikol
director: nata sopromadze
dop: irakli metreveli
gaffer: tengo kasradze
photographer: anka gujabidze
art department and costume design: sopo kharebashvili, tamar guliashvili, nata sopromadze
make-up and hair: anuka murvanidze beauty school
make-up assistant: masho nadiradze
unit production manager: zuka gharibashvili
editing: levan butkhuzi
color grading: nodar nozadze
sound design: paata ‘godfather’ godziashvili
making of: buro; makho kipshidze, irakli solomonishvili, goga tsikolia
cg artist: rhea mamatsashvili
3d model: koba khvedelidze

music: nika machaidze
technical support on set: ‘silk factor studio’ goglika khaindrava

clothes: nino mamasakhlisi – las impeccably

iOS-ის მომხმარებლებისთვის Viber, Pinterest, TikTok, Tinder, თუ Spotify შეფერხებით მუშაობს და ეს Facebook-ის ბრალია

როგორ გამოვიყენოთ სტრესი ჩვენ სასარგებლოდ?