in

რას ნიშნავს, იყო პილოტი? – Easyjet-ის კამპანია

ავიაკომპანია EasyJet-მა, გოგონების მსოფლიო დღესთან დაკავშირებით, კამპანია წამოიწყო. ამგვარად, კომპანიას ბავშვებში თვითმფრინავის მართვის სურვილის წახალისება სურდა. ექსპერიმენტის ფარგლებში, ბავშვებმა  თვითმფრინავის სიმულაციური მართვა გამოსცადეს. შემდეგ, შთაბეჭდილებების გაზიარებისას, თითოეულ მათგანს ჰკითხეს, თუ რა სირთულე ახლავს ფრენას. გონივრულ პასუხებს შორის, არცერთ ბავშვს უთქვამს, რომ ეს შეუძლებელია. სტატისტიკის თანახმად, მსოფლიოში, მფრინავების მხოლოდ 5%-ია ქალი. ექსპერიმენტის ავტორები ამ რიცხვის გაზრდის ინიციატივით გამოდიან. კამპანიაზე სააგენტომ Uzina Publicidade იმუშავა.

შეგახსენებთ, 11 ოქტომბერს, მსოფლიო გოგონების საერთაშორისო დღეს აღნიშნავს.

 

https://vimeo.com/294741117

პირველი ნოემბრიდან სესხის გაცემის წესი იცვლება

რა გზავნილია AVON-ის რეკლამაში?