in

“მიირთვი ცოცხალი ხელოვნება” – ყველის მაღაზიის დიდებული კამპანია

დანიურმა ყველის ბრენდმა “Castello”-მ ნიუ-იორკში უჩვეულო სარეკლამო კამპანია “Eat The Art” განახორციელა.

იდეა ასეთი იყო, მუზეუმში ნატურმორტების გვერდით გაეკეთებინათ სივრცე, სადაც ცოცხალ ნატურმორტს განათავსებდნენ. ცოცხალი ნატურმორტის მთავარი შემადგენელი ნაწილი კი ყველი იყო.

კამპანიის ფარგლებში დამთვალიერებელს ცოცხალი ხელოვნების ნიმუშის დაგემოვნება შეეძლო. ყველი დაახლოებით 40 000 ადამიანმა დააგემოვნა, რაც სარეკლამო კამპანიისთვის არც თუ ისე ცუდი მაჩვენებელია

Mercedes-ის რეკლამა ბერლინის მოდის კვირეულისათვის

განათლების საერთაშორისო გამოფენა 2015