29
Jul
2019

“სრულიად შევცვალეთ სარეცხი მანქანის აღქმა” – ორ წუთში ჩატეული ქეის სთადი Electrolux-ისგან

29 Jul 2019

Elit Electronics
Elit Electronics


Electrolux-ის ამ კამპანიამ 2017 წელს კრეატიული ფესტივალის Effie ოქროს ჯილდო მიიღო, გლობალური რებრენდინგისთვის. ვიდეორგოლი ბრენდის ქეის სთადიზე გვიამბობს. “ელექტროლუქსი” საყოფაცხოვრებო ტექნიკის ერთ-ერთი უმსხვილესი მწარმოებელია მთელ მსოფლიოში. თუმცა, ბრენდი აზია-ოკეანეთისა და ავსტრალიის რეგიონში, LG-სა და Samsung-ის მარკეტინგულ კომუნიკაციებს ნამდვილად ჩამორჩებოდა. ამ გამოწვევასთან გასამკლავებლად, Electrolux-მა შექმნა ინტეგრირებული პლატფორმა. ბრენდმა სარეცხი მანქანის აღქმის სრულიად შეცვლა გადაწყვიტა და ის მოდას დაუკავშირა. ამგვარად, კომპანიამ გამოუშვა სარეცხის მანქანები, რომლებიც ბრენდული სამოსის აკურატულ შენახვას უზრუნველყოფს.

 

 

 

განხილვა