in

ელექტრო თვითმფრინავების დიდ მანძილზე გამოსაყენებლად ახალ მეთოდს მიმართავენ

ელექტრო თვითმფრინავების ფართოდ გავრცელების შემაფერხებელ ერთ-ერთ ძირითად ფაქტორად ბაზარზე ამჟამად არსებული ბატარეის ტექნოლოგიაა. სამწუხაროდ, ამ მომენტისთვის ერთი ელემენტი ვერ ახერხებს მთელი ფრენისთვის საჭირო ენერგიის უზრუნველყოფას, რაც სარეზერვო ასლის ტრანსპორტირებას ან გზაში დასამუხტად გაჩერებას მოითხოვს.

ამ საკითხის გადასაჭრელად, კალიფორნიაში დაფუძნებულმა კომპანიამ, Magpie Aviation, ახალი მიდგომის შემუშავება დაიწყო. მათი ხედვა ეკოლოგიურად სუფთა ელექტრო ფრენებისკენაა მიმართული — სურთ, ფრენა ასობით კილომეტრით გაიზარდოს. ამისათვის, ორ თვითმფრინავს ერთად გაუშვებენ, ერთი მეორის უკან იფრენს.

Engadget-ის თანახმად, ერთი თვითმფრინავის მეორის უკან მოთავსება სულაც არ არის ახალი იდეა. იგი მეორე მსოფლიო ომის დროს გამოიყენებოდა, როგორც რესურსების დაზოგვის საშუალება. ამ კონცეფციის ეკოლოგიურად სუფთა მოგზაურობისთვის გამოსაყენებლად, ერთი ან მეტი დამატებითი თვითმფრინავი იქნება საჭირო, რათა „ტრაქტორული თვითმფრინავის“ პრინციპი შეიქმნას — მათ დასაკავშირებლად სპეციალურ გრძელ კაბელს გამოიყენებენ.

როგორც AeroTime Hub განმარტა, ამ სცენარში, უკან მიმავალი თვითმფრინავი ასაფრენად, დასაშვებად და ალტერნატიულ სადესანტო ადგილამდე მისასვლელი საჭირო ენერგიით იქნება აღჭურვილი. თუმცა არა საკმარისი იმისთვის, რომ დამოუკიდებლად გაიაროს სრული მარშრუტი. შესაბამისად, ძირითადი ენერგიის წყაროს წინა თვითმფრინავი წარმოადგენს და როგორც კი მისი მარაგი ამოიწურება, სხვა ჩაანაცვლებს. თავის მხრივ, ეს შესაბამისი ბაზების შექმნასთანაა დაკავშირებული.

კომპანია ამჟამად ამ დამაინტრიგებელი გადაწყვეტის ეფექტურობას მცირე მასშტაბის ტესტებზე ამოწმებს; ამუშავებს სინთეზურ ბოჭკოვან თოკს.

14 მაისს! Spotlight Tech სრული მასშტაბით ბრუნდება!

საინტერესო პოდკასტი | Self-Mastery — საკუთარ თავზე დაოსტატება