in

მსოფლიოში ყველაზე რთულად მისაგნები ღვინის ბარი

ღვინის ბრენდმა St Huberts The Stag კამპანია წამოიწყო. პროექტის ფარგლებში, შეიქმნა მსოფლიოს ყველაზე რთულად მისაგნები ღვინის ბარი (The World’s Most Elusive Wine Bar). ბარის ადგილმდებარეობა უცნობია. როგორც შემქმნელები ამბობენ, მას ღვინის ნამდვილმა მოყვარულმა ინსტინქტით უნდა მიაგნოს. კამპანიაზე ავსტრალიურმა საკომუნიკაციო სააგენტო J. Walter Thompson-მა იმუშავა.

 

https://vimeo.com/292624293

რა ფერის ავტობუსები ივლის თბილისში?

გუგლის საძიებო სისტემის პერსპექტივა ჩინეთში