in

რისი გაკეთება შეიძლება ან არ შეიძლება ელფოსტის მარკეტინგში

GetApp-ის გამოკითხვების თანახმად, მარკეტერები ყველანაირი მოცულობის კომპანიიდან ელფოსტის მარკეტინგს აფასებენ, როგორც კრიტიკულ ან უკიდურესად მნიშვნელოვანს მათი ბიზნესის წარმატებისთვის. გარდა ამისა, რესპონდენტთა 100% იყენებს მას თავისი საქმიანობის ნაწილად. თუ ჯერ არ გიცდიათ, ან უბრალოდ არ იცოდით, როგორ უნდა დაგეწყოთ ელფოსტის მარკეტინგი, ამ სტატიას ჩაუსხედით.

აქ არის 4 ძირითადი რეკომენდაცია, რომლებიც დაეხმარება ბიზნესს, საუკეთესოდ უპასუხონ ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის განვითარებად ტენდენციებს:

განახორციელეთ მასშტაბური პერსონალიზება

ელფოსტის აბონენტი, რომელიც გაწვდით თავის ელფოსტის მისამართს, თანხმდება ბრენდების პირობას დაკავშირების შესახებ, თავისთავად გამზადებთ თქვენ სამომავლო კომუნიკაციისთვის. პერსონალიზაციის გარეშე მარკეტერი ძალიან რისკავს, როცა კარგავს ამ ურთიერთობის ხარისხს ინდივიდისთვის არარელევანტური კონტენტის გაგზავნით. ამან შეიძლება პირდაპირ გამოიწვიოს გამოწერის გაუქმება.

აუდიტორიის დამიზნებითა და ავტომატიზებული პერსონალიზებით, ბრენდებს შეუძლიათ ელფოსტის მომხმარებლებისთვის უფრო მიმზიდველი კონტენტის შეთავაზება. ამან შეიძლება გაზარდოს KPI-ები, ვინაიდან უფრო ვიწრო აუდიტორიის მიზნები, როგორც წესი, დაკავშირებულია უფრო მაღალ ჩართულობასთან. 

შეამცირეთ დაკვირვება მხოლოდ ღია რეიტინგებზე

დიდი ხნის განმავლობაში ღია რეიტინგები ელფოსტის მარკეტინგის შესრულების გაზომვის ნიშანი იყო. თუმცა, ახლა ისეთი მეტრიკა, როგორიცაა მიწოდება, დაწკაპუნების მაჩვენებელი (CTR) და კონვერტაცია, გადადის წინა პლანზე, როგორც KPI, რომლებიც უფრო დამაჯერებელ სურათს გვიჩვენებს. სინამდვილეში, შედეგები, რომელსაც მიიღებთ ღია რეიტინგების გაზომვის შედეგად, შეიძლება აღარ იყოს ზუსტი. პლატფორმის ცვლილებების გამო, როგორიცაა, მაგალითად, Apple-ის ფოსტის კონფიდენციალურობის დაცვის ფუნქცია, მარკეტერები ნაკლებ ინფორმაციას იღებენ ელფოსტის პლატფორმებიდან, ვიდრე ოდესმე.

შეაფასეთ, როგორ გააუმჯობესოთ ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგის ინსტრუმენტები და პროცესები

სანამ დაიწყებთ, გამოიკვლიეთ ის მტკივნეული წერტილები, რაც გაქვთ თქვენს ამჟამინდელ სისტემებთან. შეადარეთ ის სავარაუდო ხარჯებსა და შესრულების სარგებელს, რომელსაც მიიღებთ პლატფორმისა და შიდა პროცესის ცვლილებებისგან, სანამ რესურსებს ახალ ტექნოლოგიას დაუთმობთ.

ამის გაკეთების კიდევ ერთი გზაა თქვენი თანამშრომლების კვალიფიკაციის ამაღლება ან ხელახალი კვალიფიკაცია. სხვა სიტყვებით რომ ვთქვათ, მარკეტერების ელფოსტის კომპეტენციაში უკეთ გარკვევა. გუნდის განვითარებით სარგებლობა შეიძლება იყოს უფრო ეფექტური გზა თქვენი პროგრამის გასაძლიერებლად პლატფორმის ცვლილებებში ინვესტიციის განხორციელებამდე. 

გააანალიზეთ ელფოსტის მნიშვნელობა მთლიანი მარკეტინგული სტრატეგიის მხარდასაჭერად

როგორც ნებისმიერი მარკეტინგული აქტივობის შემთხვევაში, მნიშვნელოვანია გაიგოთ თქვენი ელფოსტის პროგრამის კონტექსტი და დაუკავშიროთ ის საერთო მარკეტინგული მიზნების მხარდაჭერას. ეს მოიცავს გამოკვლევას, თუ როგორ შეიძლება ის დაეხმაროს მომხმარებელთა მონაცემების მართვის დამატებით შესაძლებლობებს, როგორებიცაა: SMS, push და აპს-შიდა შეტყობინებები.

მაგალითად, თუ თქვენი მიზანია კონვერტაციების გაზრდა, დარწმუნდით, რომ თქვენი ელფოსტის პროგრამა გაზრდის დაწკაპუნებებს ვებსაიტზე; თუ მიზანი ბრენდის ცნობადობის ჩამოყალიბება და მომხმარებელთა ლოიალობის გაზრდაა, განიხილეთ საინფორმაციო აქტივობები.

რა უნდა ავირიდოთ თავიდან?

არ დაუშვათ, რომ თქვენი აბონენტების სია არ გაიზარდოს. ელფოსტის კლიენტებმა, როგორიცაა Gmail, Apple Mail და ა.შ., შესაძლოა სპამად ჩაგთვალოთ, თუ წერილებს ბევრ არააქტიურ მისამართზე აგზავნით. მნიშვნელოვანია შეინახოთ ელფოსტის „სუფთა სია”, რომელსაც შესაბამის კონტენტს მიაწვდით და რომელიც მომხმარებლის ჩართულობას გამოიწვევს.

არ ჩაერთოთ ელექტრონული ფოსტის მარკეტინგში მიზნის გარეშე – სანამ მასობრივ ელფოსტას გაგზავნით, დაფიქრდით მიზნებსა და სტრატეგიაზე. მკაფიო მიზნის ქონა შესაბამისად არჩეული ტაქტიკებითა და KPI-ებით, გააუმჯობესებს შესრულების დონეს, დაზოგავს დროსა და ფულს და უკეთ დაუჭერს მხარს როგორც თქვენს საერთო მიზნებს, ისე ბიზნესს.

„არ უკბინოთ იმას, რისი დაღეჭვაც შეუძლებელია” – ეს გამოთქმა ხშირად მიესადაგება ბიზნესის შეცდომას, რომელიც ცდილობს, რაც შეიძლება მეტ აბონენტს გაუგზავნოს წერილი. ეს მას ძვირი უჯდება, როგორც პირდაპირი, ისე ირიბი გაგებით. პირველ რიგში, დარწმუნდით, რომ თქვენი შეტყობინებები დინამიკური და მიმზიდველია და შეადგინეთ ისეთი სია, რომელიც თქვენს სამიზნე ჯგუფს ყველაზე მეტად გამოხატავს.

გაითვალისწინეთ ეს რჩევები და აქციეთ თქვენი ელფოსტის მარკეტინგის პროგრამა თქვენი წარმატების ისტორიად!

როგორ უნდა გახდე „ლიდერატორი”? – საქართველოს ბანკის პროფესიული პროგრამა ახალგაზრდებისთვის

„რუსთაველის ქვეყანა“ Trieste-ს საერთაშორისო კინოპლატფორმაზე მიიწვიეს