in ,

“ეს თქვენს დასაცავად მაქვს!” – კამპანია ცეცხლსასროლი იარაღის შენახვის უსაფრთხოებისთვის

სტატისტიკურად, სახლში მოულოდნელად გასროლილი იარაღის მსხვერპლი ყოველდღიურად 8 ბავშვი ხდება. საგანგაშო მაჩვენებლის და კარადაში ცეცხლსასროლი იარაღის შენახვის გავრცელებული არგუმენტი  ოჯახის დაცვაა. ამ საკითხის მიმართ საზოგადოებაში ცნობიერების ასამაღლებლად ორგანიზაცია Brady Campaign-მა და სააგენტო Ad Council-მა ერთობლივი კამპანია წამოიწყეს და სპეციალური სარეკლამო ვიდეორგოლიც გამოუშვეს.

 

https://www.youtube.com/watch?v=63Ip-SrUoIQ

„ალგანის“ საკომუნიკაციო კამპანია – ვიდეო რგოლების ახალი სერია

ტომპსონი დილაშაუს წინააღმდეგ! ბრძოლა წესების გარეშე! – Van Heusen-ის ვიდეორგოლი