in

#EndMommyWars – ემოციური ვიდეო რგოლი Similac-ისგან!

Similac ჩვილის საკვების ერთ-ერთი მწარმოებელი კომპანიაა, რომელიც 1920 წელს დაარსდა.

Similac-მა თავისი კამპანიის #EndMommyWars ფარგლებში ახალი ემოციური ვიდეო რგოლი გადაიღო. დედები ხშირად გამხდარან განსჯის ობიექტი განსხვავებული მიდგომების გამო საკუთარი შვილების მიმართ.  ზოგიერთი დედა ფიზიოლოგიურ მშობიარობას ირჩევს, მაშინ როდესაც სხვა საკეისრო კვეთას ანიჭებს უპირატესობას,  ბუნებრივ კვებას ხელოვნურს ამბჯობინებს, ტელევიზორის ყურებას კრძალავს, შვილის ძიძასთან დატოვებას, სამსახურის დროებით შეწყვეტა ურჩევნია და ა.შ

ვიდეო რგოლში  დედები განიხილავენ იმ საკითხებს, რომელიც მათი ან მათ მიერ სხვა დედების განსჯის საგანი გამხდარა.

ნახეთ და შეაფასეთ

https://www.youtube.com/watch?v=2K18y1W2Lek

ვიზაჟის საოცრება – იაპონური ვირუსული რეკლამა

სერიალის “ტიფლისი” მეორე სეზონის პრემიერა Cavea IMAX-ში შედგება