იყო დრო, როდესაც რეკლამის შემქმნელებმა რეკლამაში ადამიანის ქვეცნობიერზე ზეგავლენის მოხდენის ბერკეტები გამოიყენეს, რაც მოგვიანებით, 1974 წელს, ამერიკის ფედერალური კომუნიკაციების კომისიამ აკრძალა.
Langenscheidt–მა ეს მიდგომა სასარგებლო ჩანაფიქრებისთვის გამოიყენა და ახალი მომსახურება საჭირო დროს და საჭირო ადგილას შემოგვთავაზა. ეს ენის შესწავლის უსწრაფესი მეთოდია.
ნებისმიერი Web გვერდის, სურათის ან სიახლის გახსნისთვის სულ ცოტა 0.5 წამია საჭირო. Langenscheidt–მა ეს დრო მომხმარებლისთვის ენის შესასწავლად გამოიყენა. სპეციალური პროგრამის საშუალებით, ყოველ თავისუფალ 0.5 წამზე ახალი სიტყვა ჩნება. პროგრამა საშუალებას გაძლევთ აირჩიოთ სასურველი ენა და აკონტროლოთ სიტყვების სირთულის დონე.
წარმოიდგინეთ, დღეში რამდენი ახალი სიტყვის სწავლაა შესაძლებელი, თუ მოინდომებთ.
https://www.youtube.com/watch?time_continue=62&v=1s33GcftqdY