in ,

ენის შესწავლის ქვეცნობიერი მეთოდი Langenscheidt–ისგან

იყო დრო, როდესაც რეკლამის შემქმნელებმა რეკლამაში ადამიანის ქვეცნობიერზე ზეგავლენის მოხდენის ბერკეტები გამოიყენეს, რაც მოგვიანებით, 1974 წელს, ამერიკის ფედერალური კომუნიკაციების კომისიამ აკრძალა.

BOG
BOG

Langenscheidt–მა ეს მიდგომა სასარგებლო ჩანაფიქრებისთვის გამოიყენა და ახალი მომსახურება საჭირო დროს და საჭირო ადგილას შემოგვთავაზა. ეს ენის შესწავლის უსწრაფესი მეთოდია.

ნებისმიერი Web გვერდის, სურათის ან სიახლის გახსნისთვის სულ ცოტა 0.5 წამია საჭირო. Langenscheidt–მა ეს დრო მომხმარებლისთვის ენის შესასწავლად გამოიყენა. სპეციალური პროგრამის საშუალებით, ყოველ თავისუფალ 0.5 წამზე ახალი სიტყვა ჩნება. პროგრამა საშუალებას გაძლევთ აირჩიოთ სასურველი ენა და აკონტროლოთ სიტყვების სირთულის დონე.

წარმოიდგინეთ, დღეში რამდენი ახალი სიტყვის სწავლაა შესაძლებელი, თუ მოინდომებთ.

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=62&v=1s33GcftqdY

რა საერთო აქვთ ლედი გაგასა და იოჰან სებასტიან ბახს?! ანუ როგორ გავუწიოთ პოპულარიზაცია კლასიკურ მუსიკას

ფეხბურთის “ილეთები” კაბარეს რეპერტუარში – Lido–ს რეკლამა ფეხბურთის ფანებისთვის