in

„ევროპა ისე ახლოა, რომ უიმედობის დრო არ არის” – სიმღერით მოთხრობილი ამბავი

BOG
BOG

ზოგჯერ გვეუბნებიან, რომ ცვლილებებისთვის მიზეზი არ გვაქვს, რომ ისედაც ყველაფერი თავის ადგილზე დგას და სიახლეები აღარ არის საჭირო…

ზოგჯერ ჩვენ თავადაც გვაქვს ის განცდა, რომ მოძრაობას უძრაობა, შეუჩვეველს ისევ შეჩვეული სჯობს…

თუმცა არსებობს „მაგრამ”, რომლის იქითაც, შესაძლოა, ბევრად უკეთესი პირობები და მომავალი გვეხატებოდეს. სწორედ ამ იდეას ატარებს Economic Policy Research Center-ის უახლესი ვიდეოც, რომელიც ცვლილებებისა და მოქმედებებისკენ მოგვიწოდებს. ვიდეორგოლის მთავარი გზავნილია – „ევროპა ისე ახლოა, რომ უიმედობის დრო არ არის”, მისი მონაწილე მთავარი გმირი კი კრეატიული ფორმით, ფაქტობრივად, სიმღერ-სიმღერით გვიხსნის, რა უპირატესობები ექნება საქართველოს ევროკავშირში შესვლის შემდგომ.

ვიდეოზე სააგენტო Leavingstone-მა იმუშავა. კრეატიულმა დირექტორმა, ემილი ქორიძემ მუშაობის პროცესი გაგვიზიარა:

კრეატიული გუნდის უდიდესი სურვილი იყო, წინასაარჩევნოდ კიდევ ერთხელ შეგვეხსენებინა ამომრჩევლებისთვის, რომ ევროპის კარი ჩვენთვის ჯერ კიდევ ღიაა და სანამ დროა, არჩევნის გაკეთება შეგვიძლია.
კლიპის ამოცანაც სწორედ ეს იყო, რომ გვეთქვა – „ევროპა ახლა ისე ახლოა, რომ უიმედობის დრო არაა”. ვეცადეთ, ყველა საჭირო მესიჯი გაგვეჟღერებინა და პროპაგანდულ სტერეოტიპებსაც დავპირისპირებოდით, აგვეხსნა ევროპაში წევრობის სიკეთეები და ნიჰილიზმიც დაგვემარცხებინა. იმისთვის, რომ კლიპი ყველასთვის ერთნაირად გასაგები ყოფილიყო, შევიმუშავეთ ოჯახური დიალოგი, სადაც წარმოჩენილია შვილი, რომელიც მზადაა ცვლილებებისთვის და მამა, რომელიც დაღლილია ყოველდღიურობით და ბრძოლის აზრს ვერ ხედავს. 

დიალოგი რომ უფრო საინტერესოდ და დასამახსოვრებლად გვექცია, გადავწყვიტეთ სცენარისთვის ჰიპ-ჰოპიც დაგვემატებინა და ერთგვარი rap battle-ის მიმართულებით წავსულიყავით. ამ გზით დიალოგი უფრო სახალისოც გახდა, რადგან არ გვინდოდა ზედმეტად მძაფრი და დამთრგუნველი „მამათა და შვილთა” ბრძოლა გვეჩვენებინა. საბოლოოდ გვინდა, რომ მაყურებელი რომელიც კლიპს ნახავს, აივსოს იმედით, დარწმუნდეს ევროპული არჩევანის სისწორეში და ახსოვდეს – ხალხმა უნდა ცვალოს, ქვეყანამ რომ არ იწვალოს!“.

 
Client – EPRC

Agency – Leavingstone

Creative Chairman – Levan Lepsveridze

Creative Director – Emily Koridze
Sr Copywriters – Beka Adamashvili, Ketevan Maghradze
Lyrics – Beka Adamashvili
Art Director – Tatia Gugenishvili
Account Director – Ekaterine Ebanoidze, Zizi Nasrashvili
Senior account Manager – Nini Saralidze
Administrative Team – Pikria Javashvili, Ana Javakhishvili
CEO – Erekle Zurmukhtashvili
Design Team – Matasi Sulakarui, Giorgi Jinoridze, Nikita Mchedlishvili, Eka Vekua, Mari Onavari, Anna Chkonia
Head of Digital Advertising Unit – Anika Gavasheli
Senior Digital Advertiser – Elene Tsurtsumia
Media Strategist – Nino Topuridze
Production Company: FIRE PRODUCTION
Director: Tevdore Gogoladze
DOP: Dimitri Dekanosidze
Executive Producer: Tamar Tvaradze
Producer: Mariam Zubashvili
Production Designer: Tekla Berdzenisvhili
Production Designer Assistants: Gvantsa Seturidze, Zaliko Kikodze
Costume Designer: Elene Kekelidze
1AD: Shota Meskhadze
Production Manager: Giorgi Mgeladze
Casting Director: Tina Khizanishvili
Casting Assistant: Nutsa Abashidze
Location Managers: Nikusha Lebanidze, Giorgi Surguladze
Set Manager: Valerian Urushadze
MU Artists: Naniko Sulakvelidze
Gaffer: Bidzina Chkhaidze
Focus Puller: Nodo Petriashvili
Editing and CG: David Chabashvili

Color Correction: Vigen Biba Varatnov

ლიბერთი სტუდენტების დასაქმებას აგრძელებს

Comfo.ge: „ხარისხისა და ბიუჯეტური ფასის საუკეთესო კომბინაცია შევქმენით“