in

ქართველი ექსტრასენსი, რომელმაც თქვენზე ყველაფერი იცის! ვიდეო ექსპერიმენტი

მარკეტერი წარმოგიდგენთ ვიდეო ექსპერიმენტს, რომელიც სასარგებლოდ დაგაფიქრებთ.

ექსპერიმენტზე ოკულარმა იმუშავა, რომელიც  გასართობ-შემეცნებითი პროექტია და მისი ძირითადი მიმართულებებია მეცნიერება, ტექნოლოგიები და ფსიქო-სოციალური თემები.

[EXCLUSIVE] – მამაკაცი აბაზანაში, Archi Group-ის კამპანია და ABK-ს სიგიჟე

Colors of Ajara – აღმოაჩინე აჭარის ფერები ინსტაგრამზე ! JWT Metro -ს ნამუშევარი