in

ეს სინანულის ცრემლებია! — ზუმერის ახალი კამპანია

SPOILER ALERT: სტატია შეიცავს „სპოილერს“. საქმე სანანებლად რომ არ გაგიხდეს, სჯობს, ბოლომდე „ჩასქროლო“ და ჯერ ზუმერის ახალი ვიდეორგოლი ნახო.

ის მომენტი ხომ გეცნობა, რაიმე ნივთს რომ შეიძენ და ცოტა ხანში მას სხვაგან უფრო დაბალ ფასად აღმოაჩენ? ალბათ, ასეთ დროს მთლიანად სინანული გიპყრობს და არ არის გამორიცხული, რომ ცრემლებადაც იღვრებოდე. არდადეგებიდან დაბრუნებული ზუმერის ახალი კამპანია კი სწორედ ამ თემას ეხმიანება.

„ზუმერული ფასების“ შემქმნელები გაგანია სასექტემბრო შეთავაზებების პერიოდში ტექნიკის ფასების ჯერ მათთან გადამოწმებისა და სინანულის ცრემლების თავიდან არიდებისკენ მოგვიწოდებენ.

ზუმერმა ტრადიციას არ უღალატა და სათქმელი ჩვეულად უჩვეულო გზით გადმოგვცა. ახალ ვიდეორგოლში ზუმერული ტექნიკით დატვირთულ მამა-შვილთან ერთად ვხვდებით ადამიანის სახეებად ქცეულ ღრუბლებს, რომელთა თვალებიდანაც ტექნიკის ფასების ზუმერში გადაუმოწმებლობისგან გამოწვეული ცრემლები ღვარღვარით ჩამოედინება. ეს რომ წვიმა არაა და სინანულის ცრემლებია, ამას ლელა წურწუმიას ღრუბლის ფორმის ტუჩები და მისი ლეგენდარული ხალი სულ სიმღერ–სიმღერით ადასტურებს.

ყველაფერი ამით არ სრულდება. ცოტა ხნის წინ საქართველოში გაურკვეველი წარმომავლობის პროექტებში ინვესტირებების, „ფინანსური პირამიდებისა“ და, შესაბამისად, „ფულის უაზროდ ხარჯვის“ ბუმი რომ იყო, ხომ გახსოვთ? ზუმერს თვალთახედვიდან არც ეს თემა გამოპარვია და ერთგვარი პარალელი გაავლო ფასების ზუმერში გადაუმოწმებლობასთან. უშუალოდ რეკლამაში კი „ფინანსური პირამიდის“ ჩამოშლის პროცესი ვიზუალურად გააცოცხლა და მას ადგილი პორტატიულ ხელის მტვერსასრუტში მიუჩინა.

ეთო მერებაშვილი (ზუმერის მარკეტინგის დირექტორი): ტრადიციულად, წელსაც დიდი გამოწვევის წინაშე ვიდექით, შეგვექმნა ისეთი გაყიდვებზე ორიენტირებული კამპანია, რომელიც გახდებოდა ვირუსული და მესიჯიც მაქსიმალურად ადვილად აღსაქმელი იქნებოდა.

ბრენდის დაფუძნებიდან მოყოლებული, ჩვენი ყოველი ქმედება ემსახურება მიზანს, დავეხმაროთ თითოეულ მომხმარებელს საკუთარი დროის ეფექტურად განკარგვაში. დროისა და მატერიალური რესურსების სწორად გამოყენება განვითარების წინაპირობაა. ზუმერთან ერთად ცვალებადი ტექნოლოგიური გარემოსთვის ფეხის აწყობა მარტივია.

სექტემბერი ადამიანების წარმოსახვაში განახლების პერიოდია. ადრე თუ სკოლაში მისასვლელად საკანცელარიო ნივთებს ვიმარაგებდით, დღეს ციფრულ გაჯეტებს ვარჩევთ. სმარტფონები, ლეპტოპები და პლანშეტები აუცილებელ სასწავლო ატრიბუტებად იქცა, თინეიჯერების საყვარელი ფერად-ფერადი ყურსასმენები და სხვა აქსესუარები კი, მოსწავლეების ლუქის ნაწილად.

სად იყიდი ყველა ამ გაჯეტს საუკეთესო ფასად თუ არა ზუმერში? მომხმარებელი დიდი ხანია მიეჩვია, რომ ზუმერულ ფასებს ბაზარზე ალტერნატივა არ აქვს, თუმცა ჩვენ მაინც გადავწყვიტეთ, შეგვეხსენებინა — სინანულის ცრემლები რომ არ დაღვარონ, ტექნიკის შეძენამდე ფასები ჯერ ზუმერში უნდა გადაამოწმონ.

რაც შეეხება კამპანიისა და ვიდეორგოლის შემქმნელებს, მასზე ზუმერთან ერთად კვლავ კრეატიულმა სააგენტო ლივინგსტონმა იმუშავა.

ლაშა დ. კოტორი (კრეატივ დირექტორი):

ფულის უაზროდ ხარჯვა არ შეიძლება!

არც სიტყვების!

ამიტომ, ზუმერთან ერთად გადავწყვიტეთ, რომ ამა წლის სექტემბერში ქართველი ერისთვის ისევ შეგვეხსენებინა ყველასათვის უზენაესი წესი: „საქმე სანანებლად რომ არ გაგიხდეს, ტექნიკის შეძენამდე ფასები ჯერ ზუმერში უნდა გადაამოწმო!“

ამ დიადი მიზნის ქვეშ გავერთიანდით, შევიმუშავეთ ცამდე მართალი სტრატეგია, რომ ზურგს უკან ლაპარაკს პირში თქმა სჯობს და რეკლამაშივე ვამხილეთ ადამიანები!

ამიერიდან!

ეს წვიმა არ არის — ეს სინანულის ცრემლებია!

ფინანსურ პირამიდებს საძირკველშივე საძირკველს ვუნგრევთ!

რაც სკოლაში არ ისწავლება, იმაზე გიყვებით!

გადაამოწმეთ, ხალხო!

პ.ს. ისე, საქმე სანანებლად რომ არ გაგვხდომოდა და საკუთარი თავისთვის წელსაც გვეჯობნა, ზამთრის დასრულებისთანავე დავიწყეთ დიდი სამზადისი, გენიალური ადამიანები შემოვიკრიბეთ და ახლა მხოლოდ სიხარულის ცრემლები თუ გვადგება!

მოკლედ, ასეა თუ ისე, ამიერიდან ნამდვილად ძნელი იქნება იმის გარჩევა, გარეთ წვიმს თუ ეს უბრალოდ იმ ადამიანების ცრემლებია, რომელთაც ტექნიკის ყიდვამდე ფასები ჯერ ზუმერში არ გადაამოწმეს…

შენ კი ნახე ზუმერის ახალი ვიდეორგოლი და ამიერიდან სულ გადაამოწმე, რას ელოდები?

 


CREDITS:

Client: zoommer • ზუმერი

CMO: Eto Merebashvili

Head of Digital Marketing: Nina Nadaraia

Project Manager: Mary Rtveladze

Senior Designer: Tata Saury

Agency: Leavingstone

Creative Chairman: Levan Lepsveridze

Chief Creative Officer: Anze Jereb

Creative Director: Lasha D. Kotori

Copywriter: George Abuladze

Art Director: Magda Janjalashvili

Head of Design: Matassi Sulakauri

Sr. Designer: Tekla Baramashvili
Designer: Eka Vekua

Illustrator: Baiko Pirtskhalaishvili

Account Directors: Zizi Nasrashvili, Ekaterine Ebanoidze

Sr. Account Manager: Salome Martiashvili

Strategist: Gvantsa Datuashvili

Agency Producer: Tamta Navrozashvili

Administrative Team: Erekle Zurmukhtashvili, Natia Demetradze, Nana Tushishvili, Pikria Javashvili

Production Company: Enkeny Films

Executive Producer: Bacho Meburishvili

Line Producer: Sophio Bendiashvili

Production Managers: Sophio Orjonikidze, Keta Lomsadze, Beqa Kirtava

Production Assistant: Tekla Basishvili

Production Secretary: Mariam Khidirbegishvili

Production Accountant: Lela Altunashvili

Production Lawyer: Nanuka Chkuaseli

Director: Dima Chkheidze

Assistant Director: Maia Imedashvili

Director of Photography: Vigen Vartanov

Camera Assistants: Nino Tsabadze, Giorgi Karbelashvili

Playback Operator: Koba Pirtskhalava

Gaffer: Shota Khijakadze

Light & Grip: Daivit Khuntsaria, Giorgi Chubinidze, Archil Samkharadze, Roma Buzuevi, Iuri Poghosov, Zura Tsuleiskiri

Generator Operator: Leri Kapanadze

Drone Operators: Arsen Kurdgelashvili, Andrei Barbadze

SFX: Soso Gvasalia, Rostom Giorgadze, Dato Gvasalia, Giorgi Giorgadze, Sergo Bregvadze, Sandro Gvasalia

Production Sound Mixer: Giorgi Gogoladze

Production Designer: Sopo Bazgadze

Assistant Production Designer: Shota Bagalishvili

Costume Designer: Tinatin Shengelia

Assistant Costume Designer: Nino Zvanbaia

Make-up Artist: Nino Dashniani

Casting Manager: Misha Apkhazava

Assistant Casting Manager: Sopo Qobachishvili

Location Team: Giorgi Mikautadze, Giga Tsiskadze, Armen Khachaturian, Giorgi Imnadze, Zuka Magradze, Lasha Chigvinadze

Drivers: Kakha Gugushvili, Koba Mgebrishvili

Editor: Dima Chkheidze

Visual Effects: Highway VFX

Colorist: Pavel Marko, UPP

Music: Misho Eliava, Tato Rusia

Sound Design: Paata Godziashvili

Voiceover Artist: Gio Kvlividze

[პარტნიორის კონტენტი]

რის მიხედვით გავზომოთ კონტენტში მომხმარებლის ჩართულობა

Nike-ის ინსპირაციული რეკლამა სერენა უილიამსის წარმატების შესახებ