ცოტა ბრენდი თუ დაიკვეხნის იმით, რომ მათ აქვთ ფანების მიერ გადაღებული რეკლამა.
რა თქმა უდნა, რეკლამის ასაგებად სააგენტო Wieden+Kennedy-ს ჩარევა გახდა საჭირო, მაგრამ თვითონ რეკლამა მთლიანად მომხმარებლის მიერ გადმოცემულ ემოციაზეა დამყარებული.
კოკა-კოლას მოყვარულებს სთხოვეს გადაეღოთ ის ინტერპრეტაციები, რაც კოკა-კოლის სმის დროს უჩნდებათ. საფოსტო ყუთში 400-მდე ემოცია+ინტერპრეტაცია დააგროვეს, საიდანაც 40 საუკეთესო ამოარჩეის, რომელიც შემდეგ ერთ ვიდეოდ იქცა.
http://youtu.be/XokGFN86ljc