in

Gucci სტენლი კუბრიკის საკულტო ვიზუალებს აცოცხლებს

Gucci 2022 წლის შემოდგომა/ზამთრის კოლექციისთვის ძველ კინოს აცოცხლებს და სტენლი კუბრიკის საკულტო ვიზუალებს წარმოგვიდგენს. Exquisite plants Gucci-ს კამპანია ბოლოდროინდელ Adidas-ის ხაზს კუბრიკის კლასიკურ სამეცნიერო-ფანტასტიკურ და საშიშ ამბებში გვაჩვენებს. აქ თქვენ ნახავთ კოსმოსურ ოდისეას, ნათებას, ფართოდ დახუჭული თვალებს, მექანიკურ ფორთოხალსა და ბარი ლინდონის

როგორც ჩანს, ხალხმა რეალურადაც მიიღო ის ახალი მხატვრული მიმართულება, რომელშიც ბრენდი მოგზაურობს. საინტერესოა ისიც, რომ Gucci-ს შემოქმედებითი ხელმძღვანელი ალესანდრო მიშელი კინოებით არის გატაცებული, სწორედ ამიტომ, მან გადაწყვიტა, ერთ-ერთი ყველაზე გავლენიანი რეჟისორისთვის მიეგო პატივი. 

თითოეული სცენა კრისტოფერ სიმონდსის და გედეონ პონტეს დახმარებით ხელახლა შეიქმნა და მათ ფილმების დიდებული დეტალების განმეორებაც მოახერხეს. საკულტო სცენების ხელახლა შექმნაში კი Gucci-ს ლონდონის ხელოვნების უნივერსიტეტი, Warner Bros.-ის სამომხმარებლო პროდუქტებისა და სტენლი კუბრიკის კინოარქივი დაეხმარა. შედეგად, 1-წუთიან ვიდეოში კუბრიკის მხატვრულობისა და Gucci-ს ექსცენტრიკულ მოდის საოცარ შერწყმას ვხედავთ.

როგორ იზრდებიან თანამედროვე ბრენდები?

როგორ დაეხმარებოდა ლეონარდო და ვინჩის დასაკეცი სმარტფონი?