in

ექსტრაზე ყველაფერი მეგულება!

ექსტრა, საქართველოში ყველაზე დიდი ონლაინ მაღაზია, სრულიად განსხვავებული კომუნიკაციით ბრუნდება.

ყველაფერი განახლებული სტრატეგიით დაიწყო, სადაც ბრენდმა მიზნად დაისახა ქვეყნის ნებისმიერ წერტილში მომხმარებლებისთვის კიდევ უფრო კომფორტული და სასიამოვნო შოპინგის გამოცდილება შეექმნა.

სტრატეგიას სერვისის ცვლილება მოჰყვა. მიტანის დროის არჩევა (თბილისში და მალე მთელ საქართველოში), ვაუჩერები, ექსტრა ექსპრესი, ახალი გადახდის მეთოდები – ეს ცვლილებების მხოლოდ დასაწყისია.

რა არის ბრენდის ახალი მესიჯი? ექსტრაზე ყველაფერი მეგულება!

შეუძლებელია, 150 000-მდე პროდუქტიდან შენთვის შესაფერისი ნივთები ვერ იპოვო. სერვისი მთელ საქართველოშია ხელმისაწვდომი, ამიტომ თავისუფლად შეგვიძლია ვთქვათ, რომ ექსტრა ყოველთვის, ყველგან გეგულება.

თუ თქვენთვის სასურველ ნივთს ვერ იპოვით, ექსტრას გუნდი ყოველთვის მზად არის სურვილების ასრულებაში დაგეხმაროთ. 

სიტყვა „მეგულება“ ბევრნაირად შეგვიძლია გავიგოთ. ექსტრაზე იმდენი პროდუქტია, რომ მომხმარებელს სულ უნდა, სურვილების სია გაზარდოს, ამიტომაც სულ ეგულება და აგულებს ნივთებს. მეორე მხარეს კი გვაქვს სერვისი — ექსტრა ყველგან და ყოველთვის ეგულებათ, მათ მთელი საქართველოს მასშტაბით შეუძლიათ ონლაინ შოპინგი, ნებისმიერ სიტუაციასა და დროში.

რა ხდება კამპანიაში?

ვიდეო შექმნილია extra-ზე არსებული 150 000-მდე დასახელების პროდუქტის ფოტოებით – ამ სიტყვებით იხსნება მთავარი ვიდეო. როგორც მომდევნო წამებში ვხედავთ თითოეული გამოყენებული ნივთი ექსტრაზე გეგულება, რომლის შეძენაც სახლიდან გაუსვლელად შეგიძლია.

გინდა ყველა ნივთი ერთ სივრცეში მოექცეს? ეგ ნივთები შენამდე კურიერმა ატაროს…

ერთ-ერთი საინტერესო დეტალი მუსიკაა, რომლის ტექსტსა და ვოკალზე ახალგაზრდა არტისტებმა Sundraw და Vako-მ იმუშავეს, ხოლო მუსიკაზე — Avira Sound-მა.

ახლა კი ჩაუჯექი ვიდეოს, სადაც 150 000-მდე პროდუქტის ფოტო გეგულება.


კრედიტები

Client: Extra
Agency: Windfor’s
Production House: FIRE PRODUCTION
Visual Effects: HIGHWAY

Client:

Chief Marketing Officer: Marisha Gogolauri
Strategy: Keto Barabadze, Nino Kvachantiradze
Senior Brand manager: Sali Ghudushauri
Content Team: Nini Rukhadze, Ana Kavtaradze
Digital Marketer: Luka Gaprindashvili

Agency:

Creative Director: Beqa Meparishvili
Art Director: Luka Makharoblishvili
Copywriter: Kristina (Dudey) Avsarkisova
Senior Graphic Designers: Tata Megrelishvili, Dato Msakhuradze
Graphic Designer: Luka Chkhaberidze
Junior Graphic Designer: Ani Oniani
Account Director: Mariam Gogodze
Producer: Nata Managadze
Production Company: FIRE PRODUCTION
Director: Nikusha Kukusha Motsonelidze
DOP: Sandro Darakhvelidze
Steadycam Operator: Merab Kiknadze
Production Designer: Polina rudchik, Sandro Nadareishvili
Executive Producer:Tamar Tvaradze
Producer : Mariam Zubashvili
1AD: Maia Imedashvili
Production Managers: Giorgi Mgeladze, Giorgi Gugeshashvili
Location Department: Nikusha Lebanidze, Giorgi Surguladze
Prop master: Zaza Vashakmadze
Costume Designer: Tika Shengelia
Costume Designer Assistant: Elene Kekelidze
Casting Manager: Tina khizanishvili
PA: Natashka Doborjginidze, Niniki Motsonelidze
MUA: Lucia Devejieva
Set Manager: Valerian Urushadze
Gaffer: Giorgi Gogatishvili
Music and sound design – Avira sound
Text and vocals – Sundraw & Vako
Color: Nikusha Kukusha Motsonelidze
EDIT: Oti Kharebashvili

Visual Effects: HIGHWAY

VFX Producer/PM: Levan Lapachi
VFX Supervisor: Luka Jgharkava
Art Director/Lead FX Artist: Irakli Gharibashvili Jr.
FX Artists: Lasha Zoidze, Sandro Kadagidze 
CG Artists: Rati Managadze, Giorgi Javakhishvili
Compositing Lead: Luka Jgharkava
Compositing Artist: George Ketselashvili 

[R]

„ლიკანი“ — განახლებული შეფუთვა და არომატები

რას გვთავაზობს Apple Intelligence?