in

თვალები ყველაფერს აცოცხლებს – Saatchi & Saatchi

სარეკლამო კამპანიის წამოწყების დროს სააგენტოები ცდილობენ რამე ორიგინალური და დამამახსოვრებელი გააკეთონ მითუმეტეს, როდესაც საქმე საქველმოქმედო ორგანიზაციების კამპანიას ეხება.

კამპანია არა მხოლოდ შთამბეჭდავი უნდა გახდეს, არამედ ხალხს აუხსნას თუ რატომ უნდა გახდნენ ქველმოქმედები.

სააგენტო  Saatchi & Saatchi–ს,  ამერიკის თვალის ბანკის ასოციაციისთვის რეკლამა უნდა დაემზადებინა და მოეძებნათ მიზეზი, რაც ხალხს ქველმოქმედებისკენ  უბიძგებდა.

თვალებს შეუძლიათ უსულო ნივთებშიც სიცოცხლის ელემენტის შეტანა. ქალაქის ქუჩებში, ნაგვის ურნებზე, გასასვლელ გვირაბებში ყველგან, სადაც კი შესაძლებელი იყო უსულო საგნებს თვალები დაუყენეს, შედეგად ნივთები სხვადასხვა ემოციებს გამოხატავდნენ.

სარეკლამო კამპანიის სლოგანია – “Eyes Give Life”

ტურიზმი აბრაამ ლინკოლნთან ერთად

მაისური, რომელიც თავად რეცხავს საკუთარ თავს